دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار Windows 8.1 Ultimate Product Key Finder 13.10.1

نسخه جدید ویندوز توسط کمپانی مایکروسافت به بازار عرضه گردید و اینبار شما شاهد تغییرات به سزایی در این نسخه هستید . نام این نسخه از ویندوز 8.1 لقب گرفته است . شما با نصب این سیستم عامل جدید می توانید تمامی ویژگی های ویندوز را در کنار هم داشته باشید و از نکات جدیدی که در این سیستم عامل گنجانده شده است استفاده بهینه کنید . پس از عرضه این ویندوز بسیاری از کاربران درگیر مشکل بزرگی شدند و آن نبود سریال کرک برای این ویندوز بوده است این بدین معنی می باشد که شما پس از نصب این ویندوز با گزینه نسخه کامل نمی باشد مواجه می شوید و دیگر هیچ راهی برای استفاده از امکانات این سیستم عامل نخواهید داشت . حال امروز مفتخریم تا برنامه ای جدید را در اختیار شما قرار دهیم به نام Windows 8.1 Ultimate Product Key Finder 13.10.1 که وظیفه اش پیدا کردن کرک و سریال نامبر این نسخه از سیستم عامل می باشد . شما با نصب این نرم افزار و اتصال به اینترنت خواهید توانست تا سریال ویندوز 8.1 را دریافت نمایید .
  • 7 replies
    1. ahmadreza says:

      سلام خسته نباشید
      هنگام اجرای برنامه میگه نت فروم ورک نصب کنید در ویندوز 8.1 64 بیتی
      3.5 نصبه ولی نمیدونم چرا این پیغام را میده
      راهنمایی کنید لطفا

      پاسخ دادن
      • دانلود فارسی says:

        خیر. این نسخه برای ویندوز Ultimate هست ولی serial finder تمام نسخه ها هم به سایت اضافه شده

        پاسخ دادن
        • Alizadeh says:

          سلام؛
          بخشید سریال فایندری که برای تمام نسخه هاست در کدام پست قرار دادید؟
          علیزاده

          931007

          پاسخ دادن
    2. aziz says:

      با سلام و مرسی از تمام زحمات که برای ما کشیده ید یک سوال دارم این نرافزار میتواند همه وین ٨.١ سریال ها رو پیدا کنه یا فقط ویندوو اولتیمات را پیدا میکنه با تشکر مجدد

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *