دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار ZMover v8.11 Build 21032

ZMover

نرم افزاری مفید و کاربردی می باشد. اگر شما هم جزو آن دسته از کاربرانی هستید که در حال کارکردن با صفحه آرایی دسکتاپ هستید، بی شک نام شرکت  Basta Computin را شنیده اید، این شرکت یکی از بزرگترین و معتبر ترین گروه های نرم افزاری در زمینه صفحه آرایی دسکتاپ است که به شما امکان استفاده از نرم افزار های وسیعی در زمینه صفحه آرایی دسکتاپ داده است. نرم افزار ZMover یکی دیگر از محصولات این شرکت است که به شما این امکان را می دهد که در کنار یک محیط گرافیکی قویی و رابط کاربری بسیار قویی نیازهای خود را در زمینه صفحه آرایی دسکتاپ بر آورده سازید.

شکی نیست که استفاده از نرم افزار های صفحه آرایی دسکتاپ روز به روز در حال افزایش و به طبع تعداد کاربران این دسته از نرم افزار ها نیز بیشتر می شود. اگر شما هم جزو کاربرانی هستید که با صفحه آرایی دسکتاپ سر و کار دارید و نیازمند یک نرم افزار مناسب در زمینه صفحه آرایی دسکتاپ هستید ،نرم افزار ZMover یکی از حرفه ایی ترین نرم افزارهای صفحه آرایی دسکتاپ است  که محصول شرکت  Basta Computin بوده و جزو برترین نرم افزار ها در زمینه صفحه آرایی دسکتاپ است. کمپانی  Basta Computin مدت چندین سال است که محصولات خود را در زمینه های مختلف عرضه کرده که همواره جزو پر طرفدار ترین نرم افزارها بوده اند.

امروزه استفاده از صفحه آرایی دسکتاپ به صورت روز افزونی در حال افزایش است و این زمنیه ظهور نرم افزار های بسیار زیادی را در زمنیه صفحه آرایی دسکتاپ باعث شده است. ابزارهای صفحه آرایی دسکتاپ با توجه به گستردگی باید دارای محیط کاری بسیار قویی و همچنین سازگاری با اکثر سیستم ها و نیز سادگی کار باشند. با گسترش استفاده از صفحه آرایی دسکتاپ نرم افزارهای بسیاری وارد این عرصه شده اند که هر کدام به نحویی سعی دارند که نیازهای کاربران در زمینه کار با صفحه آرایی دسکتاپ را برآورده سازند. هر یک از این نرم افزار ها با ارائه خدمات در بخش های مختلف کار با صفحه آرایی دسکتاپ سعی دارند در رده بهترین های این حیطه باشند.این نرم افزار با دارا بودن خصوصیت ها و ویژگی های خاصی شما در امر صفحه آرایی دسکتاپ به صورت پیشرفته ایی هدایت و همراهی خواهد کرد.

نرم افزار ZMover تمامی نیازهای شما را در این زمینه برآورده می کند. از ویژگی های اساسی این نرم افزار می توان به سادگی کار، محیط بسیار قویی نرم افزار ، سازگاری با سلیقه های مختلف و برآورده کردن نیازهای شما اشاره کرد. یکی از جذابیت های این نرم افزار را می توان در سادگی کار با آن دید که به هر کاربری در هر سطح از کار و حرفه اجازه کار می دهد و شما می توانید با استفاده از آن یک تجربه ی مفید و بیاد ماندنی برای کار با ابزارهای صفحه آرایی دسکتاپ برای خود داشته باشید.  اگر شما هم از کسانی هستید که با این نرم افزار کار می کنید، می توانید این آخرین ورژن این نرم افزار را به صورت رایگان و با کرک دائمی و لینک مستقیم دانلود کنید.

  • ویژگی های نرم افزار ZMover

سادگی کار با نرم افزار

محیط بسیار قویی

سازگار با تمامی سیستم های تحت ویندوز

ابزار بسیار قویی صفحه آرایی دسکتاپ

کاربردی در امر صفحه آرایی دسکتاپ

انجام صفحه آرایی دسکتاپ با بیشترین سرعت و کمترین زمان

حجم مناسب نسبت به دیگر ابزارها

سازگار با تمامی سیستم های سخت افزاری

دارای راهنمای قویی و مثال های کاربردی فراوان

Features of ZMover 8:

  • Control the position, size, and layering of any window
  • Save and restore window layouts across multiple monitors and display configurations
  • Save and restore desktop icon positions across multiple monitors and display configurations
  • Move and arrange windows easily on multiple monitors
  • Detect display configuration changes and apply saved profiles on the fly
  • Define hot keys to trigger actions instantly
  • Easy drag and drop user interface
  • Works in the background and doesn’t waste desktop space

 

نام: ZMover
حجم فایل: 3.50 مگابایت
شرکت سازنده: Basta Computing
ورژن: v8.11
زبان: انگلیسی
فرمت فایل: exe
پلتفرم: ویندوز
رمز فایل: www.download.ir

به روز رسانی :

1399/11/27 نسخه ZMover v8.11 Build 21032 اضافه شد.
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *