دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار ZOOK Email Backup Wizard v6.7 – Win

یک نرم افزار ZOOK Email Backup Wizard یک ابزار شماره 1 است که راه حل مستقیم برای تهیه پشتیبان از ایمیل های شما از Cloud Mail، ایمیل وب و سایر سرویس های ایمیل آنلاین و ایمیل های آرشیو را به چند فرمت شناخته شده ایمیل مانند PST، EML، MBOX، MSG، PDF، EMLX، XPS، HTML، و غیره و خدمات ایمیل ابری است. نرم افزار پشتیبان گیری ایمیل اجازه می دهد تا شما را از 40 سرویس ایمیل آنلاین مانند Gmail، G Suite، Rediffmail، GoDaddy، Office 365، Zoho Mail، Outlook.com، EarthLink، Amazon Workmail، BlueHost، HostGator، Yandex، Yahoo Mail، و غیره تهیه کنید. . نرم افزار ZOOK Email Backup Wizard یک نرم افزار جامع و کامل از رده نرم افزار های بکاپ از ایمیل ها است که توسط گروه نرم افزاری ZOOK طراحی و عرضه شده است. این نرم افزار با دارا بودن امکانات کامل و جامع، تمامی نیازهای شما را در زمینه بکاپ از ایمیل ها به خوبی برآورده می سازد. چنانچه تا کنون با نرم افزار های بکاپ از ایمیل ها کار کرده باشید، به خوبی می دانید که اکثر نرم افزارهای موجود نمی توانند نیازهای شما را کامل و جامع برطرف سازند، اما نرم افزار ZOOK Email Backup Wizard به خوبی و به آسانی توانسته است در یک محیط کاربر پسند و با دارا بودن یک الگوی بصری کامل کلیه نیازهای شما را برآورده سازد. به گفته شرکت سازنده، این نرم افزار می تواند به طور کامل تمامی نیازهای شما را در زمینه بکاپ از ایمیل ها برآورده سازد و جزو رده محبوب ترین نرم افزار ها است. ZOOK Email Backup Wizard با دارا بودن محیط گرافیکی مناسب، سازگاری با اکثر سیستم عامل ها و سخت افزارها و نیز وجود راهنما و آموزش های فراوان در قسمت Help شما را از دانلود و تست نرم افزار های دیگر بی نیاز می سازد. اگر شما هم نیازمند داشتن یک نرم افزار قویی در زمینه بکاپ از ایمیل ها هستید، می توانید با خیالی آسوده نرم افزار ZOOK Email Backup Wizard را دانلود کرده و از آن لذت ببرید.

www.download.ir App ZOOK Email Backup Wizard center

ویژگی های نرم افزار ZOOK Email Backup Wizard :

– سادگی کار با نرم افزار

– ذخیره بکاپ در قالب فرمت هایی مانند PST, MSG, EML, EMLX, PDF, XPS, MBOX, DOC و …

– آرشیو و ذخیره کردن بکاپ ایمیل در Mailbox های مختلف

– پشتیبانی از 40 سرویس ایمیل آنلاین مانند Gmail، G Suite، Rediffmail، GoDaddy، Office 365، Zoho Mail، Outlook.com، EarthLink، Amazon Workmail، BlueHost، HostGator، Yandex، Yahoo Mail و …

– گزینه های فیلتر پیشرفته برای مرتب سازی و ایجاد بکاپ از ایمیل ها

– مطمئن و با امنیت بالا

– رابط کاربری گرافیکی ساده

-محیط بسیار قویی

-ابزار بسیار قویی بکاپ از ایمیل ها

– نرم افزار کاربردی بکاپ از ایمیل ها

-انجام بکاپ از ایمیل ها با در کمترین زمان

-و ….

مشخصات نرم افزار ZOOK Email Backup Wizard  :

پلتفرم   : PC / Laptop

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2019

شرکت سازنده :   ZOOK

نوع نرم افزار :  ابزار بکاپ از ایمیل ها

نوع فایل : فایل اجرایی یا Exe

ZOOK Email Backup Wizard

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *