دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم مستند A Sniper’s War 2018 با کیفیت عالی

داستان تک تیرانداز که ضد U.S. دیدگاه ها او را به پیوستن به شورشیان طرفدار روسیه در جریان درگیری اوکراین تبدیل می کند – منبع اصلی تنش سیاسی بین ایالات متحده و روسیه. هنگامی که رسانه های اجتماعی یک پلت فرم ارتباطی برای برنامه ریزی دوئل تک تیراندی می شوند، تمرکز فیلم، دکی، زندگی خود را در معرض خطر قرار می دهد.A Sniper’s War 2018 :شگفت انگیز، نگران کننده و صمیمی تیرانداز صرب ها به نام دکی است که به جمهوری متخلخل اعلام شده، جمهوری دونتسک روسیه مبادرت کرده است تا تخصص کشته خود را برای مبارزه با ارتش اوکراین پشت سر بگذارد. با توجه به انگیزه هایی که در این بخش از جهان وجود دارد، ترکیب فیلم ها از خط مقدم به آشپزخانه های ساکنان روزمره تحت تاثیر جنگ های مداوم است. در همین حال، یک تیرانداز دیگر، موضوع اصلی را از طریق رسانه های اجتماعی از بین می برد و یک پیچ و تاب مدرن و شخصی برای جنگ خون آشام را اضافه می کند….

A Sniper's War 2018.www.download.ir

محصول 2018 میلادی سه کشور USA | Russia | Ukraine به کارگردانی  Olya Schechter. این مستند ساخت کمپانی  Ukraine Vultures که برای اولین بار در تارخ February 2018 به نمایش در آمد.

اطلاعات فیلم مستند A Sniper’s War 2018 :

کارگردان : Olya Schechter

نویسنده : —

ستارگان : —

محصول کمپانی : Ukraine Vultures

ساخت کشور : USA | Russia | Ukraine

+ زبان : Russian

ژانر : Documentary | War

تاریخ انتشار : February 2018

مدت زمان : 1 ساعت و 23 دقیقه

زیرنویس : —

نمرات : IMDb 8.7/10

A Sniper’s War 2018

  • 1 replies
    1. mostafa says:

      سلام
      کاش یه فکری برای زیر نویس های اینجور مستندها میکردین
      بدون زیر نویس هرکسی نیگا نمیکنه
      باتشکر

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *