دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

آموزش استیک سولانا در تراست ولت

نحوه استیک سولانا در تراست والت یکی از سوالات پرتکرار کاربرانی است که مایل به کسب درآمد منفعل از ارزهای دیجیتال هستند. در این روش، دیگر ریسک‌های مربوط به ترید رمز ارز SOL را نداشته و با استیک کردن آن در داخل خود کیف پول Trust Wallet قادر به کسب سود هستید. در این مطلب، نحوه استیک سولانا در تراست ولت را آموزش می‌دهیم.

امروزه خرید سولانا و فروش آن دیگر تنها روش سودآوری از این رمز ارز محسوب نمی‌شود. روش‌های کسب درآمد منفعل نظیر استیکینگ از جمله راه‌های نسبتا بی‌دردسری هستند که ریسک ضرردهی از طریق معاملات اشتباه را نیز کاهش می‌دهند. خوشبختانه امکان استیک کردن توکن SOL در داخل خود کیف پول تراست والت وجود دارد و نیازی به انتقال آن به یک صرافی نیست.

استیکینگ سولانا چیست و چگونه انجام می‌شود؟

استیکینگ یک روش درآمدزایی منفعل است که شما ارزهای دیجیتال یک شبکه مبتنی بر مکانیزم اثبات سهام (PoS) را به یک آدرس واریز کرده و در ازای آن سود کسب می‌کنید. این روش با مدل سوددهی حساب‌های بانکی در دنیای واقعی شباهت بسیار زیادی دارد.

در استیکیک سولاناT شما نمایندگی استفاده از توکن‌های خود را به یک نود (Node) سپرده و سپس وی از طرف شما به تایید تراکنش‌های شبکه می‌پردازد. حالا پس از اینکه نود در ازای فعالیت خود از شبکه پاداش کسب کرد، بخشی از آن را بین افرادی که توکن‌هایشان را در اختیار وی قرار داده بودند، تقسیم می‌کند.

میزان سودآوری برای هر شبکه و توکن متفاوت است و به عوامل مختلفی نظیر میزان پاداش هر بلاک، تعداد نودهای فعال، قیمت، تعداد توکن‌های در گردش و موارد دیگر بستگی دارد.

پیش‌نیازهای استیک SOL در تراست ولت

پیش از شروع به‌کار باید دو مرحله را طی کنید: یکی آپدیت والت و دیگری اضافه کردن سولانا به لیست ارزهای اصلی در تراست.

اول از همه اینکه حتما نرم افزار کیف پول تراست والت را به‌روزرسانی کرده و جدیدترین نسخه آن را روی گوشی موبایل خود نصب کنید. به‌روزرسانی والت‌ها همیشه باگ‌های موجود و نقاط ضعف احتمالی که حتی در برخی موارد می‌تواند باعث به‌خطر افتادن دارایی‌ها شما شوند را رفع می‌کنند. با مراجعه به گوگل پلی و اپ استور آخرین نسخه Trust Wallet را دانلود کنید.

مرحله بعدی، روشن کردن تیک مربوط به نمایش سولانا در لیست ارزهای تراست است. اگر توکن SOL در لیست ارزهای شما در صفحه اصلی تراست نمایش داده نشده، کافی است روی منوی همبرگری گوشه راست بالای اپلیکیشن ضربه زده و سپس در قسمت سرچ باکس، عبارت “SOL” را جستجو نمایید.

با ضربه زدن روی دکمه روبروی آن، توکن سولانا به صفحه اصلی این کیف پول اضافه خواهد شد.

آموزش استیکینگ سولانا در تراست والت

استیک کردن سولانا در کیف پول تراست والت بسیار ساده است و طی چند مرحله انجام می‌شود. برای این کار:

  • ابتدا روی آیکن سولانا ضربه بزنید تا صفحه آن باز شود.
  • در صفحه جدید، روی گزینه سه نقطه “More” ضربه زده و سپس “Stake” را انتخاب کنید.
  • پس از آن صفحه‌ای باز می‌شود که جزئیان مربوط به استیک سولانا را نشان می‌دهد. این گزینه‌ها به‌صورت زیر هستند:
    • Available: تعداد توکن‌های موجود در داخل تراست برای استیکینگ
    • Staked: مقدار توکن‌های SOL استیک‌شده
    • Minimum Amount: حداقل مقداری که برای استیک سولانا لازم است. در حال حاضر، 0.01 توکن SOL
    • APR: مخفف Annual Percentage Rate به‌معنای نرخ درصدی سالانه است. این نرخ که در حال حاضر برای سولانا برابر 5.8 درصد است، یعنی شما با استیک این ارز دیجیتال، در سال 5.8 درصد سودآوری خواهید داشت. دقت داشته باشید که این نرخ سالانه است نه ماهانه یا روزانه. علاوه بر این، امکان تغییر این نرخ بسته به وضعیت شبکه نظیر تعداد نودها و توکن‌های در گردش و موارد دیگر وجود دارد.
    • Epoch ends in: ایپاک در سیستم‌های مبتنی بر مکانیزم اثبات سهام مدت زمانی است که یک نود باید توکن‌های خود را استیک کند تا واجدالشرایط انتخاب شدن برای شرکت در مکانیزم تایید تراکنش‌ها و اجماع بلاک چین شود. به عبارت دیگر، این معیار، زمان پرداخت پاداش‌ها در شبکه را مشخص می‌کند. این معیار در شبکه سولانا برابر 2 روز است. پس از گذشت مدت زمان نمایش داده شده در این قسمت، پاداش‌ها بین کاربران تقسیم خواهد شد.

آیا استیک سولانا سودآور است؟

حال شاید بپرسید با توجه به شرایط فعلی آیا استیک سولانا سودآوری دارد؟ پاسخ کوتاه به این سوال بله است، اما این پاسخ قطعی نیست چراکه باید آن را در مقایسه با دیگر روش‌های فعالیت در فضای کریپتو بسنجید. اگر تحلیل تکنیکال بلدید، شاید استیک توکن‌های SOL به‌اندازه ترید برای شما سودآوری نداشته باشد.

اما اگر ریسک‌پذیری پایینی دارید و صرفا برای هولد بلند مدت به خرید Solana اقدام کرده‌اید، قطعا استیک آن یک روش درآمدزایی مضاعف برایتان ایجاد می‌کند. بنابراین با توجه به ریسک و ترجیح شخصی، هدف سرمایه گذاری و دانش خودتان تصمیم به استیک یا ترید سولانا بگیرید.

برچسب ها : سولانا,تراست ولت,ولت,کیف پول,ارز دیجیتال,رمز ارز

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *