دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار AKVIS Chameleon 10.0.1975.16842-MAC

نرم افزار AKVIS Chameleon یک ابزار قوی و کاربردی در زمینه Edit و ویرایش عکس است که با استفاده از ان میتوانید خلاقیت های زیادی در زمینه کلاژ عکس (چسباندن عکس یک فرد در پس زمینه جدید ) و بسیاری موارد دیگر داشته باشد مانند خلق تصاویر جمعی از تصاویر فردی و استفاده برای ساخت پیش زمینه های حرفه ای و با کیفیت و همینطور برای ساخت آلبو های عکسی خود میتوانید از این نرم افزار استفاده کنید و آلبوم های با کیفیت و همچنین کارت پستال های زیبای خود را طراحی کنید .
از دیگر قابلیت های بسیار کاربردی نرم افزار AKVIS Chameleon میتوان گفت که شما به راحتی میتوانید چندین عکس جداگانه را در محیط های مختلف کنار هم گذاشته و از آتنها عکسی جدید خلق کنید مانند اینکه شما عکسی را از یک محیط جدا کرده و به محیط های بسیار زیبا انرا گسترش دهید یا عکس چندین نفر را در فضاهای متفاوت در کنار هم در یک فضا قرار دهید به طوری که انگار در ابتدا انها در کنار هم بوده اند .

قابلیت نسخه ی جدید برنامه AKVIS Chameleon :

-در ورژن یا نسخه ی جدید این نرم افزار قابلیت پشتیبانی از فایل های RAW , PSD و … نیز اضافه شده است .

-ابزار History Brush سه حالت ویرایش را در اختیار گذاشته است : بازگرداندن تصویر پس زمینه، بازگرداندن قطعه تصویر ، بازگرداندن نتیجه پردازش.

-دسترسی های فعال شده در toolbar اکنون با رنگ مشخص شده است .

-سازگاری کامل با Photoshop CC 2018

-بیشترین حد رابط کاربری آسان

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *