دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Contraband Police v20240328 – P2P برای کامپیوتر

دانلود بازی Contraband Police

در این بازی اکشن، ماجراجویی و نقش آفرینی وظایف یک بازرس مرزبانی را در کشور کمونیستی دهه 80 به عهده بگیرید. در اینجا قاچاق، فساد و جعل امری عادی است. هوشیار باشید و احترام مافوق خود را جلب کنید.

سال 1981 است و به عنوان یک افسر کارآموز جوان، به کار در یک پست مرزی در منطقه کوهستانی کاریکاتکا منصوب می شوید. ورود به جمهوری خلق آکاریست به شدت توسط حزب تنظیم می شود و هر حرکت شما تحت نظارت است و وقتی رفیق شما در یکی از مداخلات کشته می شود، وضعیت در مرز تشدید می شود…

در بازی Contraband Police هر بازدید کننده باید مجموعه ای از اسناد معتبر داشته باشد. حتی کوچکترین اختلاف به معنای امتناع از ورود است. با گذشت زمان، تعداد اسناد افزایش می یابد و تشخیص خطاها دشوارتر می شود.

شما در این بازی مرتباً اطلاعاتی در مورد رانندگان مشکوک دریافت خواهید کرد. خودروهای آنها را با استفاده از چراغ قوه UV جستجو کنید و سپس از ابزار مناسب برای استخراج کالای قاچاق استفاده نمایید. هیچ مقدار کالای قاچاق نباید از مرز عبور کند.

در برخی شرایط شما مجبور به استفاده از سلاح گرم خواهید شد. ایستگاه شما یک هدف ثابت برای حملات باند اوبرانکوف است و هر ماموریت خارج از منزل خطر درگیری با دشمن را به همراه دارد.

در بازی Contraband Police قاچاقچیان ناامید ممکن است سعی کنند از منطقه کنترل فرار کنند. این وظیفه شماست که جلوی آنها را بگیرید و دستگیر کنید! ماشین های پلیس را بخرید و ارتقا دهید تا اثربخشی تعقیب خود را بهبود بخشید.

برای افزایش دفاعیات و بهبود بازرسی های بعدی، ایستگاه پلیس خود را ارتقا دهید. با این حال، افزایش هزینه نگهداری ایستگاه خود را در نظر داشته باشید. بازرسی های موفق، جلوگیری از قاچاق و مداخلات موفقیت آمیز چند راه برای کسب درآمد نقدی هستند.

همیشه آماده مداخله در مواقع اضطراری باشید. پازل های جنایی را حل کنید، از رفقای خود حمایت کنید و شورشیان Blood Fist را خنثی کنید و در آخر تصمیماتی بگیرید که آینده آکارستان را تعیین می کند.

نام: Contraband Police
حجم فایل: 8.8 گیگابایت
شرکت سازنده: Crazy Rocks
تاریخ انتشار: Mar, 2023
امتیاز استیم: 9 از 10
ورژن: v20240328
نسخه: P2P
آپدیت: 13 فروردین 1403
زبان: انگلیسی
فرمت فایل: exe
پلتفرم: کامپیوتر
سبک بازی: اکشن، ماجراجویی، شبیه سازی
امکان استفاده بصورت آنلاین: ندارد
منتشر کننده: PlayWay S.A
رمز فایل: www.download.ir

به روز رسانی :

1403/01/13 آپدیت Contraband Police v20240328 - P2P اضافه شد.
  • 36 replies
    1. محمد صدرا says:

      سلام فایل تنظیمات کجاست اسمش چی
      صفحه من روی ۶۶ درصد گیر میکنه لپ تاب هم نو هست.

      پاسخ دادن
    2. امیر says:

      سلام من پلیس های مرزی رو نصب کردم پارت Fitgirl و ته 5 درصد میره گیر میکنه و ارور میزنه
      اینو باید چجوری درست کرد؟

      پاسخ دادن
    3. mehrshad007 says:

      سلام
      فایل تنظیمات بازی توی پوشه C:\Users[userName[\AppData\LocalLow\CrazyRocks\ContrabandPolice هست. اگه توی لود گیر کرد فقط فایل تنظیمات رو حذف کنید و فایل سیو بازی رو پاک نکنید.
      همچین فایلی تو این درایو من نیست میشه بیشتر راهنمایی کنید من نسخه FitGirl هم دانلود کنم پارت 1 مشکل داره ویروسی تا اخر دان نمیشه راهنمایی کنید

      پاسخ دادن
    4. man says:

      فایل تنظیمات بازی توی پوشه C:\Users[userName[\AppData\LocalLow\CrazyRocks\ContrabandPolice هست. اگه توی لود گیر کرد فقط فایل تنظیمات رو حذف کنید و فایل سیو بازی رو پاک نکنید.

      پاسخ دادن
    5. محمدامین رضوانی فر says:

      سلام من بازی رو نصب کردم توی صفحه لودینگ رو ۶۴ درصد گیر میکنه دوتا نسخه رو ریختم دوتا هم حدف کردم از اول نصب کردم ولی بازمشکل داره سیستمم هم از نظر گرافیکی مشکل نداره فق من اولین بار رفتم توی بازی بعد گرافیک رو دست کاری کردم بار بعد روی ۶۴ درصد گیر میکرد

      پاسخ دادن
      • سعید صفایی says:

        سلام
        فایل تنظیمات بازی توی پوشه C:\Users[userName[\AppData\LocalLow\CrazyRocks\ContrabandPolice هست. اگه توی لود گیر کرد فقط فایل تنظیمات رو حذف کنید و فایل سیو بازی رو پاک نکنید.

        پاسخ دادن
    6. ایلیا says:

      سلام . من سیستم مورد نیاز بازی رو دارم . من یه بار رفتم تو تنظیمات و حتی به هیچی دست هم نزدم اما دیگه بازی تو لودینگ(64%)گیر میکنه . من با برنامه ای که تو فایل بازی هست (QuickSFV)فایل هارو چک میکنم بعد میبینم یکی از فایل ها (steam-api)مشکل پیدا کرده.میشه بگید چی کار کنم؟

      پاسخ دادن
      • میلاد سعیدی says:

        سلام. بهتره بازی رو مجددا نصب کنید. احتمالا مربوط به اتصال به استیم و ارتباط با اون باشه

        پاسخ دادن
    7. man says:

      اگه تنظیمات بازی رو حتی یه کوچولو تغییر بدی بازی روی صفحه لودینگ (۶۴ درصد) گیر میکنه. مجبوری واسه اجرای دوباره بازی فایل تنطیمات رو از محل سیو بازی کلا حذف کنی دوباره وارد بازی میشه نرمال لود میشه و اگه تنظیمات تغییری کنه تکرار میشه و دوباره گیر میکنه. درایور ها همه آپ شده. مشکل گیر کردن فقط به فایل تنظیمات مربوطه.

      پاسخ دادن
      • amir says:

        سلام من بازی رو بستم و دوباره میخام بازش کنم روی صفحه لودینگ روی ۶۴ درصد میمونه سیستم قوی هم دارم مشکل سخت افزاری ندارم و از همون فایل های p2p ریختم ولی گیر کرده و خیلی صبر کردم هیچ اتفاقی نمیفته لطفا راهنمایی کنید؟؟!

        پاسخ دادن
      • Hosin says:

        سلام من ویندوز 10 رم 16 دارم ولی بازم 64 درصد میره بعد گیر میکنه من 4 بار هم پاک کردن نصب کردم فرقی نکرد الان مشکل از کامپیوتر منه یا از فایل شما اینو به من بگید

        پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *