دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار DesignCAD 3D Max 2019 v28.0 -Win

IMSI DesignCAD 3DMax

ابزاری است حرفه ای برای انجام طراحی های دو بعدی و همچنین قالبسازی های سه بعدی ، نرم افزار IMSI DesignCAD 3DMax نرم افزاری مناسب برای طراحان تازه کار در این زمینه است ، و همچنین می تواند با ابزار های حرفه ای که دارد طرح های 2D و 3D را با کیفیت بالایی برای شما آماده کند . این نرم افزار نواع مواد ، بافت ، رنگ ، سبک قلم مو ، سایه و اثرات نور برای ایجاد تصاویر خیره کنند . سفارشی کردن بافت مواد بمنظور بهبود رئالیسم را دارا می باشد . نرم افزار IMSI DesignCAD 3DMax لذت بردن از ابزار کاربر پسند برای ایجاد انیمیشن های حرفه ای در سطح و تکمیل فرم سفارش از نقشه های هایی که در نرم افزار قرار داده شده است را برای شما فراهم کرده است . با وارد شدن اینگونه نرم افزار ها به بازار صنعت طراحی های دو بعدی و سه بعدی بسیار فعال شده است ، نرم افزار IMSI DesignCAD 3DMax با تازگی محبوبیت خاصی بین کاربران پیدا کرده است به همین دلیل است که میلیون ها نفر در جهان از این نرم افزار برای طراحی های خود استفاده می کنند . این نرم افزار دارای اهرم قدرتمند کارت های گرافیک مدرن به زوم ، تابه  و چرخش طرح های خود در حالت قاب تا 30 برابر سریع تر است .

نرم افزار IMSI DesignCAD 3DMax

از وارد کردن فایل های اتوکد مانند DWG و DXF پشتیبانی می کند و همچنین فیلتر فایل برای بسیاری از CAD و گرافیک فرمت های محبوب تر مانند WMF , HPGL , VRML، WPG و PDF را برای کاربران فراهم می کند . این نرم افزار برای کسانی که در رشته های معماری مهندسی فعالیت می کنند بسیار خوب می باشد و همچنین کاربرد بسیار زیادی برای معماران ، مهندسین ، تصویرگران ، سازندگان ، پیمانکاران و مربیان دارد .

نام: DesignCAD 3D Max
شرکت سازنده: turbo cad
ورژن: v28.0
نسخه: 2019
زبان: انگلیسی
فرمت فایل: exe
پلتفرم: ویندوز
رمز فایل: www.download.ir

به روز رسانی :

1398/12/14 نسخه v28.0 اضافه شد.
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *