دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود آخرین نسخه نرم افزار sPlan

نرم افزار sPlan ابزاری است بسیار کاربردی و حرفه ای برای کسانی که در زمینه ی نقشه کشی های ساختمانی فعالیت می کنند . نرم افزار sPlan بسیاری از ویژگی های خوب را دارا می باشد و یک نقشه کش می تواند پروژه ی خود را در داخل این نرم افزار طراحی کند . کاربران می توانند با استفاده از این نرم افزار اثر زیبایی را با ابزار های حرفه ای که در نرم افزار قرار گرفته شده است خیلی تمیز و آسان پدید بیاورند . نرم افزار sPlan تغییرات زیادی نسبت به نسخه های پیشین داشته است و افراد مبتدی تا حرفه ای می توانند با این نرم افزار کار کنند . رابط کاربری نرم افزار بسیار ساده است و به کاربران اجازه می دهد با دسترسی به انواع ابزار های موجود دسترسی داشته باشند ، علاوه بر آن با قرار گرفتن پنجره ویرایشگر ، پنل های موجود برای اجزای کتابخانه ، چندین دکمه میانبر و نوار منو کار را برای کاربران مبتدی آسان کرده است . از نکات قابل توجه در نرم افزار sPlan گزینه ی چاپ آن می باشد که با انتخاب سایزهای متفاوت کاغذ می توانید به صورت خودکار طرح کشیده شده را هم اندازه ی برگه ی انتخابی ایجاد کنید بدون آنکه کیفیت آن پایین بیاید . نرم افزار sPlan طراحی حرفه ای ساختمان انتخاب های بسیاری را برای چاپ کردن طرح شما در اختیارتان قرار می دهد . این برنامه از فرمت هایی مانند BMP , JPG  , GIF , JPG , BMP , EMF و فرمت SVG پشتیبانی می کند . .کاربران مکان انتخاب در اندازه های خاص را نیز دارند یا طرح خودتان را به بزرگترین اندازه بر روی کاغذ انتخابی چاپ کنید . امروزه با زیاد شدن ساخت خانه ها اکثر مهندسان برای طراحی های حرفه ای از این نرم افزار استفاده می کنند . نرم افزار sPlan بدلیل حجم کم و کار کرد آسان به یکی از محبوت ترین نرم افزار های نقشه کشی تبدیل شده است .

  ویژگی های نرم افزار sPlan : – امکان برش ، کپی ، چسباندن ، کپی و حذف موارد ، چرخاندن و تلنگر عناصر – پشتیبانی از فرمت های BMP , JPG  , GIF , JPG , BMP , EMF و SVG – استفاده همزمان از ماوس کیبرد – طراحی حرفه ای ساختمان در این نرم افزار – دارای ویرایشگر ، پنل های موجود برای اجزای کتابخانه ، چندین دکمه میانبر
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *