دانلود آلبوم موسیقی Best Music In Bahman 92 برترین آهنگهای بهمن 92

بار دیگر سایت دانلود فارسی افتخار دارد تا با یکی از برترین کالکشنهای موسیقی در میان سایتهای فارسی زبان در خدمت شما باشد . با نزدیک شدن به ماههای پایانی سال 92 هنرمندان خوب کشورمان تلاش دارند تا با ارائه برترین کارهای خود  خاطرات خوبی را برای نوروز شما رقم بزنند . بازار موسیقی پاپ کشورمان در ماه بهمن روزهای پرکاری را به خود دید

به طوری که در این ماه البومهای جدیدی از خوانندگان پرطرفدار کشورمان عرضه گردید . اوایل ماه بهمن آلبوم هنرمند خوب کشورمان جناب اقای شهرام شکوهی به نام کولی عشق منتشر گردید . این آلبوم دومین اثر رسمی این هنرمند صاحب نام کشورمان می باشد . این آلبوم در 12 قطعه منتشر گردیده است . علی بحرینی و شهرام شکوهی ترانه سرا های این آلبوم می باشند و در بخش تنظیم میلاد ترابی هنرمند جوان کشورمان جزو تنظیم کننده های اصلی می باشد . ترک سوم این آلبوم به خند میخوامت را می توانید در آلبوم کالکشن بهمن 93 دریافت نمایید و پس از آن برای حمایت از صاحب اثر آلبوم کولی عشق را به صورت ارجینال از فروشگا ههای محصولات فرهنگی خریداری نمایید .

Shahram-Shokohi-Koli-Eshgh.download.ir

دومین آلبومی که در این ماه منشر گردید آلبوم ساعتها خوابن اثر رضا یزدانی بود . رضا یزدانی پس از آلبوم ساعت 25 و ساعت فراموشی سه گانه ساعتها را با این آلبوم تکمیل کرد . در این آلبوم 14 قطعه موجود است که سبک اغلب ترانه ها راک می باشد و در  بعضی موارد پاپ – را ک . در این البوم مهدی ایوبی، رضا یزدانی، هانیه ترکمان، علیرضا باران، احسان گودرزی، سروش دادخواه به عنوان ترانه سرا حضور دارند و میلاد عدل، آرش زمانیان، رضا یزدانی، بهروز پایگان، محمد خرمی نژاد در بخش تنظیم این آلبوم فعالیت میکنند . شما میتوانید ترک 11 این آلبوم به نام تحویل سال را در کا لکشن بهمن 92 بشنوید و پس از آن این البوم را به صورت مجاز از فروشگاههای فرهنگی و هنری خریداری نمایید .

rezayazdani-.download.ir

 حمید عسکری پس از سه گانه آلبوم کما تصمیم گرفت تا با آلبومی جدید به نام خوشبختی پا به عرصه بازار بگذارد . آلبومی که برخلاف اسمش در فضایی کاملا غمگین تولید شده است .به طوری که اگر کسی با فضا و آلبومهای قبلی حمید عسکری آشنا باشد از شنیدن این آلوم غافل گیر می شود . در این آلبوم 12 قطعه موجود است . علی بحرینی، امیر بذرافشان، زهره زمانی به عنوان ترانه سرا در این آلبوم فعالیت میکنند و شهاب اکبری، پوریا حیدری، کوشان حداد، محمد موجرلووظیفه تنظیم قطعات این آلبوم را بر عهده دارند . شما میتوانید قطعه شما اره 1 این آلبوم به عنوان دوست دارم را در کالکشن بهمن 92 بشنوید و پس از آن برای حمایت از هنرمندان کشورمان این آلبوم را به صورت ارجینال تهیه کنید .

hamid-askari.download.ir

آلبوم شخصی از هنرمند خوب کشورمان آقای فرزاد فرزین آخرین آلبومی است که در ماه بهمن منتشر گردید و توانست بازار موسیقی پاپ را دچار تحولی اساسی کند . فرزاد فرزین هنرمند جوان کشورمان توانست با ارائه اثری جذاب و متفاوت هم دوستداران و طرفداران خود را راضی کند و هم نظر منتقدان موسقی را جلی کند . به عقیده کارشناسان این آلبوم حرکتی رو به جلو در کارهای این هنرمد خوب کشورمان به  حساب می آید . در این آلبوم زهرا عاملی، روزبه بمانی، حامد رجبی، مسعود محمدی، یاحا کاشانی، فرزاد فرزین و کامران مجرد به عنوان ترانه سرا حضور دارند و فرزاد فرزین، مهران خلیلی، محمد شاکر، نوید سپهر، بهروز علیاری و مهران عباسی به عنوان تنظیم کننده در این آلبوم حضور دارند . شما میتوانید قطعات نرو و با تو میمونم را در کاکلکشن بهمن 93 دریافت نمایید و پس از آن با مراجعه به فروشگاههای فرهنگی و هنری آلبوم شخصی را به صورت ارجینال تهیه فرمایید .

farzadfarzin.download.ir

لیست تراکهای البوم به صورت تکی  Best Music In Bahman 92 :

Ali Lohrasbi – Ghalbe Ahani

Anooshirvan Taghavi – Majboor

Benyamin – Ye Khoone

Chaartaar – Shabihe Yek Mordaab

Ehsan Haghshenas – Tavahom

Farzad Farzin – Ba To Mimoonam

Farzad Farzin – Naro

Hamed Mahzarnia – Bitaabam

Hamed Zamani – Gozinehaye Roye Miz

Hami – Yek Lahzeh Ashegh Sho

Hamid Askari – Kheyli Dooset Daram

Mohammad Alizadeh – Fekresham Nakon

Mohammad Reza Forootan – Metropole

Mohammadreza Golzar – Bavar Kon Donyami

Mohammadreza Golzar – Karo Be Inja Resoondi

Mohsen Yahaghi – Hamkhoneh

Omid Jame – make a wish

Rastaak – Haal O Rooz

Rastaak & Kaveh Afagh – Eshgh

Reza Sadeghi & Pouya Nikpour – Kharej Az Tasavor

Reza Yazdani – Metropol

Reza Yazdani – Tahvile Saal

Saeed Arab – Aroom Aroom

Shahab Ramezan – Avalin Labkhand

Shahram-Shokoohi-Bekhand-Mikhamet

Sina Hejazi – Yani Sobh Shode

دانلود آلبوم موسیقی Best Music In Bahman 92 برترین آهنگهای بهمن 92 با لینک مستقیم از سایت دانلود فارسی

  • 10 replies
    1. آرش says:

      با سلام خسته نباشید.
      کارتون مثل سایتتون حرف نداره
      ماها تو کارای روزمره نمیتونیم دنبال هزار تا لینک دانلود بریم که شما زحمتشو کشیدین و گذاشتین واسه دانلود
      کارتون خیلی عالیه
      ————
      مستند هایی مثل هیولای رودخانه و تخته گاز رو هم از این سایت دنبال میکنم و سایتتون به روزه
      ————
      امیدوارم کیانی که دانلود میکنند تبلیغتون نیز کنن تا ظلمی نشه بهتون.
      لطفا با اقتدار ادامه بدید.
      بدونید همیشه افرادی هستند که به سایتتون زیادی سر میزنند مثل ممنون
      تشکر

      پاسخ دادن
    2. h says:

      اهنگ ممد رضا گلزارم توشه دیگه خودتون ببینید این دیگه چه گلچینیه
      اصلا خوب نبود

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *