دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود آپدیت 1.2 بازی Tom Clancys Rainbow Six Siege

Tom Clancys Rainbow Six Siege یک بازی در سبک اکشن اول شخص می باشد که در سال 2015 توسط استودیوی Ubisoft Montreal ساخته شده است و توسط کمپانی Ubisoft برای پلتفرم های رایانه شخصی ، PS4 و Xbox One منتشر گردیده است . این بازی بعد از کنسل شدن بازی Tom Clancy’s Rainbow 6: Patriots معرفی شد و توانست به یک جانشین بسیار موفق برای این عنوان تبدیل شود . در این بازی سازندگان توجه بسیاری به تخریب پذیری محیط و همکاری بازیکنان با یکدیگر داشته اند به طوری که همکاری و استراتژی در این بازی اول شخص حرف اول را می زند و افراد بدون هماهنگی و همکاری در این بازی به هیچ نتیجه ای نخواهند رسید .

سایر توضیحات : در این بازی بازیکن کنترل یکی از اپراتورهای گروه زد تروریستی رینبو را از دید اول شخص بر عهده می گیرد ، در این شماره سازندگان به شخصی سازی شخصیت ها توجه بسیاری داشته اند به طوری که شما می توانید اپراتورهای مختلفی با نژاد های مختلف انتخاب کنید که هر کدام از این شخصیت ها دارای قابلیت ها و پرک های منحصر به فردی می باشند که شما باید با توجه به سبک بازی خود آنها را انتخاب کنید و در بازی از آنها استفاده کنید . برای مثال یکی از کارکترها می تواند با استفاده از درون خود سایر بازیکنان را فلج کند و در همین حین کارکتر دیگر با استفاده از قابلت خود یک نارنجک سمی به سمت آن شخص پرتاب کند و به این ترتیب بدون شلیک هیچ گلوله ای و فقط با همکاری تیمی می توانید دشمنان خود را از سرراه بردارید .

نام بازی : Tom Clancys Rainbow Six Siege

نام بازی (فارسی) : تام کلنسی سیج

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار :2015

شرکت سازنده : Ubisoft Montreal

منتشر کننده : Ubisoft

سبک بازی :اکشن , ماجرایی

حجم فایل : 87 مگابایت

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : Steam