دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود انیمه سریالی Drifters همراه با زیرنویس فارسی

Drifters (نام فارسی : دریفترز) نام انیمه سریالی محصول کشور ژاپن می باشد که در ژانر اکشن , کمدی بوده و توسط استودیوی Shōnen Gahōsha ساخته شده است . دریفترز نام یک لیگ از بهترین جنگجویان تاریخ بشر می باشد . Shimazu Toyohisa سامورایی , نینجا Nasu , یک جنگ جهانی دوم , افسر نیروی دریایی ژاپن و بقیه افراد مهم از تشکیل دهندگان این لیگ می باشند . همه ی این جنگجویان به زمینی دیگر فرستاده می شوند تا با یکدیگر مبارزه کرده و پایان را شکست دهند . از طرفی گروه دیگری نیز وجود دارند که تصمیم دارند زمین را برای خود تصاحب کنند تا اینکه بخواهند از آن مراقبت کنند . این انیمه جذاب به مناسبت هفتادمین سالگرد Shonengahosha که از سازندگان منگا دریفترز به شمار می رود ساخته شده است .

دانلود انیمه سریالی Drifters

سایر توضیحات : انیمه اکشن Drifters توسط Kohta Hirano کارگردانی شده است . این کارگردان که تجربه ی زیادی در زمینه انیمه سازی ندارد تا به حال تنها Hellsing Ultimate و Hellsing را در کارنامه ی هنری خود داشته است . این انیمیشن تاریخی در 1 اکتبر 2016 در ژاپن منتشر شده است و میانگین مدت زمان هر قسمت 22 دقیقه می باشد . از ستارگانی که در این انیمه به ایفای نقش پرداختند می توان به Yutaka Aoyama , Kanae Itô و Junko Kitanishi اشاره کرد .

دانلود انیمه سریالی Drifters

مشخصات انیمه سریالی Drifters :

– ژانر : انیمیشن – اکشن – تاریخی – کمدی

– کارگردان : Kohta Hirano

– استودیوی سازنده : Shōnen Gahōsha

– تاریخ انتشار قسمت اول : 1 اکتبر 2016

– محصول کشور : ژاپن

– تعداد فصل : 1

– تعداد قسمت : 12

– زمان هر قسمت : 22 دقیقه

– حجم هر قسمت میانگین : 331 مگابایت

– زبان : ژاپنی

– کیفیت نمایش : 720p HDTV

– فرمت فایل : MKV

– زیر نویس فارسی : دارد

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– لینک IMDB