دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود انیمیشن سریالی Tales of Zesteria the X

داستان X Zestiria X در جهان اتفاق می افتد که موجوداتی به نام Seraphim وجود دارد. انسانها و سرافیم هزاران سال پیش همواره در هماهنگی زندگی می کردند. انسان ها به صارفیم دعا کردند و در عوض سرافیم آنها را برکت دادند. سرعیم قدرت قدرت جادویی و عنصر خود را برای کنترل دارد. زمین، باد، آب یا آتش. هزاران سرافیم وجود داشت، اما بشریت با احساسات وحشتناک روبرو بود و می توانست به راحتی بر آنها غلبه کند و به هیولاها تبدیل شود. هنگامی که سارافیم بیش از حد به یک انسان متصل شد، دیدن دوستان خود به لحاظ جسمی و ذهنی به هیولایی تبدیل شد که موجب ناامیدی شد و فرمهای طولانی آنها به سرعت به هیولاها تبدیل شد. هیولاها زمانی ایجاد شد که یک منطقه ضخیم با احساسات منفی ایجاد کرد که یک محصول خطرناک به نام خشونت ایجاد کرد. بدرفتاری هر موجود زنده ضعیف یا منفی را تبدیل به یک هیولا می کند. در حالی که سارافیم به اژدها قدرتمند تبدیل شده است، همه موجودات دیگر زندگی می کنند به عنوان هیولا به نام Hellions هنگامی که آنها توسط بدخواهی گرفته شده تبدیل شده است.سرپیم ها طبیعت را هموار و متعادل نگه داشتند، در حالی که یک شخص به نام چوپان خشم را در خلوت نگه داشت. چوپان فرد معمولی است تا زمانی که قادر به کشیدن شمشیر مقدس از یک سنگ باشد. سپس آنها تبدیل به یک افسانه زنده با قدرت برای تمیز کردن همه Hellions. آنها می توانند قراردادها را با سرعیم ها بسازند و بدن های خود را ترکیب کنند تا بتوانند از قدرت های عاملی خود برای تمیز کردن موجودات خطرناک استفاده کنند. آنها همچنین می توانند قراردادهایی را با انسان ها ایجاد کنند که به آنها کمک می کند تا مرتکب خشونت شوند. درحالیکه قراردادها با سرواپیم تشکیل شده هیچ عواقب ناگواری ندارند، انسان ها یک داستان متفاوت هستند. باید چوپان بمیرد، پس انسانهایی که با او قرارداد دارند. همچنین، انسانهای بیشتری شپرد با قراردادها قرارداد دارند، و بار سنگین تر چوپان. آنها می توانند او را از بین ببرند و اگر بیش از حد زیاد باشند مشکلات ایجاد می شود.

Tales of Zesteria the X S2.www.download.ir

Tales of Zestiria X (Tries of Zestiria the Cross) یک سریال تلویزیونی تلویزیونی ژاپنی است که بر اساس داستانهای بازی Zestiria و Tales of Berseria بازی های ویدئویی ساخته شده توسط Bandai Namco Studios و Tri-Crescendo و منتشر شده توسط Bandai Namco Entertainment. این توسط Ufotable تولید شده توسط کارگردان Haruo Sotozaki و توسط Hikaru Kondo ساخته شده است، طراحی های شخصیت های Akira Matsushima و موسیقی توسط Motoi Sakuraba و Go Shiina. سری انیمه به دو بخش تقسیم می شود: نیمه اول نخستین بار در 3 ژوئیه 2016 آغاز شد و در 25 سپتامبر 2016 پخش شد. نیمه دوم نخستین بار در 8 ژانویه 2017 آغاز شد و در تاریخ 29 آوریل 2017 پخش شد.

اطلاعات انیمیشن سریالی Tales of Zesteria the X :

کارگردان : Haruo Sotozaki

نویسنده : Hikaru Kondo

ستارگان : Felecia Angelle, Z. Charles Bolton, Kenny Green

محصول کمپانی : Ufotable

ساخت کشور :  Japen

+ زبان : Japanese

ژانر : Animation | Action | Adventure | Drama | Fantasy

تاریخ انتشار :  3/ July /2016

تعداد فصل و قسمت : 26 قسمت

زیرنویس : —

نمرات : IMDb 7.1/10

Tales of Zesteria the X

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *