دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود انیمیشن سینمایی 2017 !The Jetsons & WWE: Robo-WrestleMania

داستان جالب و دوست داشتنی!ابتدا داستان انیمیشن از جایی آغاز می شود که Mr. McMahon به عنوان یک دانشمند با یک مبارزه مسابقات WWE که فریز شده است روبرو می شود. او تصمیم میگیرد کششتی گیر قهرمان سال های گذشته را از حالت فریز آزاد کند و او را به مسابقات تسل جدید WWE که بین ربات هایت وارد کند و باعث جذابیت در این مسابقات شود.او را از حالت یخ زدگی خارج میکند و با محیط جدید شهر که بعد از سالها دچار تغییرات و شده همه چیز پیشرفت چشم گیری کرده است آشنا می کند و سپس او را به محل مسابقات WWE در شهر می برد. زمانی که او را برای اولین بار وارد رینگ می کند قهرمان مسابقات WWE  داستان ما که برگرفته از یک شخصیت واقعی در مسابقات کشتی کج به نام  George Jetson است.او تمام ربات های کشنی گیر را یکی پس از دیگری شکست می دهد و هر روز محبوب تر و احساس غرور و قدرت بیشتری به قهرمان WWE ما میدهد اما بعد از گذشت مدتی …. .

The Jetsons 2017.www.download.ir

این انیمیشن به عنوانی چهارمین انیمیشن است که به صورت مشترک بین دو کمپانی Warner Bros. Animation و  WWE Studios ساخته  می شود.سری انیمیشن های The Jetsons به مدت 27 سال است که دنیای انیمیشن پا عرصه گذاشته و به عنوان نیز یک نوستالژی محسوب میگردد.کارگردانی این اثر به عهده Anthony Bell و نویسندگی Jed Elinoff که در شبکه خانگی Digital HD به نمایش در آمد.

The Jetsons 2017.www.download.ir.Thump

اطلاعات انیمیشن  سینمایی !The Jetsons & WWE: Robo-WrestleMania :

+ کارگردان : Anthony Bell

+ نویسنده : Jed Elinoff

+ صداپیشگان : Jeff Bergman,Grey Griffin,Trevor Devall,Danica McKellar,Frank Welker

+ ژانر :  Animation | Comedy | Family | Sci-Fi

+ محصول کمپانی : Warner Bros. Home  , WWE Home Video

+ ساخت کشور : United States

+ تاریخ انتشار : February 28, 2017

+ مدت زمان : 1ساعت و 22 دقیقه

+ زیرنویس : به زودی

+ نمرات : IMDb 5.9/10

 !The Jetsons & WWE: Robo-WrestleMania

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *