دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود انیمیشن سینمایی Blazing Samurai 2017

Hank  یک گربه تنبل،چاق و دوست داشتنی است و او همیشه در ذهن خود یک رویای ترسناک را می پروراند آن چیزی نیس جز تبدیل شدن بع یک سامورایی است !!!Hank وارد سرزمین گربه ها می شود و گربه بسیار بد به نام Ika Chu که یک جنگجوی نابغه است رودر رور میشود. Hank در تلاش است خود را به عنوان سامورایی شهر Kakamucho معرفی کند و با Jimbo ملاقات میکند و نیز Ika Chu از این موضوع بی خبر است.او زیر نظر Jimbo می خواهد تبدیل به یک سامورایی کامل شود.در این مسیر همیشه با گربه بد Ika Chu درگیری های مواجه می شود و باعث میشود که این دو روردر روی هم در آینده قرار بگیرند. اولین رو یا رویی دوستانه یک گربه و سگ.که این مبارزه باعث ایجاد دوستی بین گربه و سگ میشود اما می بایست یک مبارزه وحشیانه در یک رابطه دوستانه با یکدیگر داشته باشند.Hank در انتها نی آموزد یک سامورایی واقعی کیست!!!

Blazing-Samurai-Logo1x

Blazing Samurai 2017 ساخت کمپانی Open Road Films و برگرفته از Mel Brooks وسترن کمدی که در سال 1974 به نام Blazing Saddles است.

اطلاعات انیمیشن سینمایی Blazing Samurai 2017 :

+ کارگردان : Chris Bailey

+ نویسنده : Ed Stone & Nate Hopper

+ بازیگران : George Takei , Samuel L. Jackson , Michelle Yeoh , Ricky Gervais , Mel Brooks

+ محصول کمپانی : Open Road Films

+ ساخت کشور : United States

+ تاریخ انتشار : 4 آگوست 2017

+ مدت زمان : نامخشص

+ نمرات : FilmWeb 8/10

لینک دانلود به زودی قرار خواهد گرفت

Blazing Samurai 2017

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *