دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود انیمیشن سینمایی Richard the Stork 2017 با کیفیت 1080p

داستان فیلم درباره گنجشک کوچک و دوست داشتنی به نام Richard است که والدینش او را رها نموده اند و او را در یک لانه خالی که متعلق به لک لک های است که مهاجرت می کنند گذاشته اند. Richard توسط یک لک لک مادر دوست داشتنی پیدا می شود. لک لک سعی در برگردانندن این گنجشک دوست داشتنی به خانواده اش است.Richard که از دوران کودکی با لک لک ها بزرگ شده است همیشه می پندارد که خود نیز یک لک ک است و بال ها آن مانند لک لک ها رشد می کند و خانواده طبیعی او لک ک ها هستند!تنها کسی که او رو نمی پذیرد Claudius لک لک پدر است. هنگامی که در فصل زمستان دسته لک لک ها تصمیم به سفر به غرب اروپا می گیرند Claudius نگران این است که Richard در ارتفاعات توان پرواز ندارد به همین خاطر او Richard را با خود تا غرب اروپا حمل می کند.در هنگام سفر به غرب اروپا برای او و لک لک ها اتفاقی می افتد و مسیر آنها ناخواسته و افریقا تغییر میکند بعد اتفاق افتادن بسیار از حوادث ، Richard خوش شانس جان سالم به سر می برد. او در افریقا به دوستان جدید آشنا می شود ، یک جغد و دوست خیالیش و Kiki که عاشق بازیگریست.آن ها یک تیم تشکیل می دهند و به ادامه راه خود که پیدا کردن خانواده Richard است ادامه می دهند و در این راه با حوادث و اتفاقات جالبی روبرو می شوند… .

A_Storks_Journey_2017_720p_Farsi_Dubbed_www.download.ir

قبل از هر توضیحی درباره کمپانی و نحوه ساخت این انیمیشن به نویسندگی و کارگردانی رضا معماری هموطن عزیز خود اشاره نمود است.

محصول کمپانی Den Siste Skilling و به عنوانی انیمیشن محصول مشترک چند کشور اروپایی است.

اطلاعات انیمیشن سینمایی Richard the Stork 2017 :

+ کارگردانان : Toby Genkel,Reza Memari

+ بازیگران : Cooper Kramer,Jane Lynch,Drake Bell 

+ ساخت کشور : Luxembourg,Belgium,Germany,Norway

+ سال تولید : 2017

+ تاریخ انتشار : February 12, 2017

+ مدت زمان : 1ساعت و 24 دقیقه

+ نمرات : IMDb 5.9/10 — Movie Insider 4/5

A Stork’s Journey 2017

  • 2 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *