دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود انیمیشن کارتونی Dora the Explorer Dora Rocks 2013

Dora the Explorer Dora Rocks 2013 نام یک انیمیشن کارتونی می باشد که در سال 2013 توسط کمپانی Jorge Aguirre ساخته شده است کارگردانی این فیلم انیمیشن بر عهده Jorge Aguirre بوده است که یکی از کارگردانان موفق درزمینه ساخت فیلم انیمیشن می باشد و سابقه ساخت فیلم های انیمیشن موفقی چون Dora and Friends: Into the City و Martha Speaks را در کارنامه هنری خود دارد و برای ساخت این فیلم های انیمیشن موفق به کسب جوایز بسیاری نیز شده است . دورا و بوت تصمیم می گیرند که یک مهمانی بزرگ و شاد را به همراه دوستانشان برگذار کنند برای انجام این عمل آنها به یک مکان بزرگ تر احتیاج دارند به همین منظور آنها به مزرعه بنی می روند و شروع به اماده کردن وسایل و دعوت کردن دوستانشان می کنند تا بتوانند این جشن را زودتر آغاز کنند . انیمیشن کارتونی Dora the Explorer Dora Rocks 2013 یکی دیگر از انیمیشن های موفق و جذاب با حظور دورا می باشد .

تصاویری از انیمیشن کارتونی Dora the Explorer Dora Rocks 2013

دانلود انیمیشن کارتونی Dora the Explorer Dora Rocks 2013
دانلود انیمیشن کارتونی Dora the Explorer Dora Rocks 2013

مشخصات دیگر :

– ژانر : انیمیشن – ماجراجویی – اکشن

– کارگردان : Jorge Aguirre

– شرکت سازنده : Jorge Aguirre

– محصول کشور : ایالات متحده

– تاریخ انتشار : 2013

– مدت زمان : 30 دقیقه

– زبان پخش : انگلیسی

– کیفیت نمایش : DVDRIP

– فرمت فایل : MKV

– زیرنویس فارسی : ندارد

  • 2 replies
    1. سامیار says:

      سلام چرا بعضی از کارتونها برا دانلود نیستن یعنی لینک دانلود که میزنیم نوشته شده نسخه های پیشین ولی کلیک می کنم چیزی باز نمی شه

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *