دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود انیمیشن کارتونی Khan Kluay با دوبله گلوری

انیمیشن کارتونی Khan Kluay با دوبله گلوری یک فیلم انیمیشن در سبک ماجراجویی می باشد که در سال 2006 در کشور تایلند ساخته شده است . هنگامی که خان کولای متولد شد ، مادربزرگش متوجه شده که او پشت قدرتمندی دارد و پوست او مانند پوست پدرش بسیار سفت است ، و این نشان از قدرت بسیار زیاد این فیل کوچک بود ، به همین دلیل او را خان کولای نام نهاد . به عنوان یک فیل جوان خان کولای به دست دیگر فیل های هم سن و سالش تحقیر می شد ، زیرا او پدری نداشت و یتیم بود ، به همین دلیل خان کولای همیشه در این رابطه ناراحت و کنجکاو بود و بدنبال راحی برای متوجه شدن هویت پدر خود بود . مادر بزرگش به او گفته بود که پدرش یک فیل جنگی است و در ارتش پادشاه خدمت می کند . این مساله کنجکاوی خان کولای را بیشتر کرد و باعث شد که او محل زندگیش را ترک رکده و بدنبال پدرش برود ، اما در راه او بوسیله شکارچیان اسیر شد ، در ادامه هنگامی که او قصد فرار از دست شکارچیان را دارد با یک شاهزاده جوان دوست می شود و این دوستی سرآغازی بر ماجراجویی های زیادی می شود . انیمیشن کارتونی Khan Kluay با دوبله گلوری یکی از زیباترین انیمیشن های ساخته شده در کشور تایلند می باشد .

تصاویری از انیمیشن کارتونی Khan Kluay با دوبله گلوری

The.Blue.Elephant.480p.www.download.ir.mkv_thumbs_[2015.01.03_12.14.59]

مشخصات دیگر :

– ژانر : انیمیشن – درام – ماجراجویی

– کارگردان : Kompin Kemgumnird

– شرکت سازنده : Kantana Animation

– تهیه کننده : Emma Whittaker

– نویسنده : Aummaraporn Phandintong

– صدا پیشگان : Anyarit Pitakkul – Nawarat Techarathanaprasert – Phoori Hiranyapruk

– محصول کشور : تایلند

– تاریخ انتشار : 18 می 2006

– مدت زمان : 79 دقیقه

– زبان پخش : فارسی – دوبله شرکت گلوری

– کیفیت نمایش : 480dvdrip

– فرمت فایل : MKV

– زیرنویس فارسی : ندارد

 

به‌منظور احترام به شما عزیزان، پرداخت اجباری برای دانلود نسخه دوبله توسط گلوری قبل از دانلود برداشته شده ولی این به معنای رضایت گلوری برای دانلود رایگان آثار و یا پرداخت اختیاری نیست! خواهشمندیم بمنظور حمایت از گلوری، قبل یا پس از دانلود هزینه دوبله را از لینک پرداخت داده شده در سایت، پرداخت نمایید.

دانلود انیمیشن کارتونی Khan Kluay با دوبله گلوری و لینک مستقیم از سایت دانلود فارسی

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *