دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود انیمیشن کوتاه Bao 2018

Bao عنوان یک انیمیشن کوتاه به کارگردانی و نویسندگی Domee Shi می باشد که توسط استودیوی انیمیشن سازی پیکسار تولید شده است. این انیمیشن به همراه فیلم شگفت‌انگیزان ۲ در تاریخ 15 ژوئن 2018 منتشر شده است که آن را می توانید از این لینک دانلود نمایید. انیمیشن Bao راجع به یک مادر تنها و سالخورده ی دو رگه چینی-کانادایی می باشد که از نوعی بیماری روانی به اسم سندرم آشیانه خالی رنج می برد. اما او در ادامه شانس مجددی در زندگی مادرانه خود بدست می آورد و شیرینی تازه ای که می پزد تبدیل به یک پسر می شود. این انیمیشن توسط کمپانی والت دیزنی انتشار یافته و دارای درجه سنی G می باشد.

خلاصه داستان: در تورنتوی کانادا، یک زن دورگه ی چینی درحالیکه شوهرش بسیار سرگرم کار است شروع به ساخت شیرینی بائو (bao) می کند که این شیرینی به یک بچه تبدیل می شود. او این خوراکی را مانند فرزندش بزرگ می کند و به او غذا می دهد. سرانجام پس از مدتی، این بچه درخواست می کند که با سایر بچه ها فوتبال بازی کند و از محدوده ی حفاظتی مادرش جدا می شود. هرچقدر این بچه بزرگتر می شود و وارد دوران نوجوانی و بزرگسالی می گردد، درخواستش برای آزادی بیشتر می شود و درخواست مادرش برای توجه به او را نادیده می گیرد.

Bao 2018 center

مشخصات انیمیشن Bao 2018 :

– ژانر : انیمیشن – خانوادگی – کوتاه

– کارگردان : Domee Shi

– نویسنده : Domee Shi

– ستارگان : Daniel Kailin, Sindy Lau

– زمان انتشار : 15 ژوئن 2018

– ساخت کشور : آمریکا

– مدت زمان : 8 دقیقه

– حجم : 69 مگابایت, 133 مگابایت

– نمره IMDB : امتیاز 7.5 از 10

– لینک مرتبط : IMDB

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *