دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود انیمیشن A Warriors Tail 2015 دوبله فارسی

داستان این انیمیشن در مورد پسر 10 ساله Savva می باشد که در تلاش برای کمک به مادر و اهالی روستای خود می باشد تا آنها را از زیر بار ستم نجات دهد . در تلاش برای نجات ساوا با یک دنیای جادویی آشنا می شود که فقط پیش از آن در مورد این دنیا تنها در داستان ها شنیده بود . اینجا همان جایی است که او با یک گرگ سفید به نام Angee آشنا می شود . همچنین موجودی کوچک و با مزه نیز با ظاهر عجیب خود در این ماجراجویی در کنار ساوا و گرگ سفید می باشد . دوستان ساوا به او کمک می کنند تا او را به کوهستان و نزد شعبده بازی ببرند که تنها در افسانه ها نامی از او برده شده و بلکه بتواند به ساوا و مردم روستای او کمک کند تا از شر کفتارهای مزاحم راحت شوند . اگرچه هر کدام دلیل خاص خود را برای دیدن شعبده باز دارند و آن را نزد خود نگه داشتند . در این مسیر آنها با خطرهای مختلفی روبه رو می شوند و شگفتی های بسیاری انتظار آنها را می کشد .

دانلود انیمیشن A Warriors Tail 2015

سایر توضیحات : انیمیشن سینمایی A Warriors Tail 2015 توسط Maksim Fadeev کارگردانی شده و فادو به همراه Aleksandr Chistyakov وظیفه ی نویسندگی آن را برعهده داشتند . این فیلم اولین تجربه کارگردانی و نویسندگی فادو به شمار می رود او که سابقه ی خوبی در زمینه ی ساخت موسیقی متن دارد تصمیم گرفت تا اولین تجربه ی خود را در زمینه انیمیشن داشته باشد . نکته ی قابل توجه بودجه قابل توجه 30 میلیون دلار برای ساخت بوده که نشان از کیفیت بالای آن دارد Maksim Chukharyov , Konstantin Khabenskiy و Fedor Bondarchuk از جمله صداگذاران این کارتون به شمار می روند .

دانلود انیمیشن A Warriors Tail 2015

مشخصات انیمیشن سینمایی A Warriors Tail 2015 :

– ژانر : انیمیشن – ماجرایی – فانتزی – کارگردان : Maksim Fadeev – نویسنده : Aleksandr Chistyakov , Maksim Fadeev – شرکت سازنده : Art Pictures Studio – محصول کشور : روسیه – تاریخ انتشار : 1 آپریل 2016 – مدت زمان : 85 دقیقه – زبان پخش : روسی – کیفیت نمایش : 720p & 1080p BluRay – فرمت فایل : MKV – زیرنویس فارسی : ندارد – زیرنویس انگلیسی : ندارد – پیوند : IMDB

A Warriors Tail 2015

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *