دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود انیمیشن GadgetGang in Outer Space 2017

داستان از جایی شروع می شود که سفینه ی گروهی از بیگانگان از فضا به زمین سقوط می کند و گروهی از بچه  به نام های Phoebe،Francesco،Mitsue، Mary Ann، Banana و Tank-soon که اسم گروه خود را GadgetGang گذاشته اند متوجه سقوط فضاپیما می شوند.بچه ها در حال گذران یک آخر هفته کسل کننده بودند که این اتفاق می افتد.آنها به محل سقوط فضاپیما می روند با موجودات فضایی رودرور می شوند و به مرور زمان با موجودات فضایی آشنا می شوند و به آنها نحوه زندگی بر روی زمین را یاد می دهند.بیگانگان فضایی که حالا به عنوان عضوی از گروه GadgetGang شناخته شده اند ، بچه ها را در جریان موضوعی بسیار مهم می گذارند.در نقطه ای دوردست در کهکشانی موجود بیگانه ای به نام Gana Golber که فردی است شیطانی و مخوف سعی در تسخیر بسیاری از سیارات و نابودی آنها را دارد.او تمام کنفدراسیون کهکشان ها را با استفاده از قدرت خود به دست گرفته است.حالا بچه ها به همراه بیگانگان کوچولو باید سعی کنند جلوی Gana Golber را بگیرند و مانع نابودی زمین شوند.

GadgetGang.in.Outer.Space.2017.www.download.ir

محصول کمپانی برزیل 44Toon با همکاری کمپانی آمریکایی Vision Films  به کارگردانی Ale McHaddo که نیز نویسنده این انیمیشن می باشد.بودجه تقریبی ساخت این انیمیشن 3 میلیون دلار بوده است که در Box Office آمریکا و اروپا 3.7 میلیون دلار تا به امروز فروش کرده است. این انیمیشن با نمره نسبتا خوبی از سایت های معتبر نظر سنجی روبرو شده است.

GadgetGang.in.Outer.Space.2017.www.download.ir.1

اطلاعات انیمیشن GadgetGang in Outer Space 2017 :

کارگردان : Ale McHaddo

نویسنده : Ale McHaddo

صداپیشگان : Danilo Gentili,Brian Munn,Mia Kowalski, Maisa Silva,Guilherme Briggs,Antony Salerno

محصول کمپانی : 44Toon 

ژانر : Adventure, Comedy

تاریخ انتشار :  23 February 2017

ساخت کشور : Brazil

مدت زمان : 1ساعت و 20 دقیقه

زیرنویس : به زودی

نمرات : IMDb 5.9/10

GadgetGang.in.Outer.Space.2017.www.download.ir.Trailer

GadgetGang in Outer Space 2017 

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *