دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود انیمیشن The Red Turtle 2016 با کیفیت BluRay 1080p

مردی بی‌نام پس از فاجعه‌ای در دریا در جزیره‌ای گیر افتاده و باید خود را با شرایط موجود وفق دهد . با استفاده از ذوق ذاتی خود و منابع فراوانی که در اطرافش است، چندین قایق الواری می‌سازد که هر بار با بدشانسی مواجه شده و در راهیابی به آبهای آزاد ناکام می‌ماند. لاک‌پشت قرمز اسرارآمیزی در بطن مشکلات او قرار دارد چرا که این موجود مرموز و غیرعادی اجازه‌ی ترک جزیره را به او نمی‌دهد. این لاک‌پشت پس از مرگ به طرز عجیبی، تبدیل به زنی زیبا می‌شود. مرد پس از خوگرفتن با همدم جدیدش، تصمیم به ماندن در جزیره می‌گیرد و با زن تشکیل زندگی می‌دهد که بعدها پای بچه هم به میان می‌آید . نویسنده و کارگردان فیلم مایکل دودوک به منظور یکنواخت نشدن داستان، صحنه‌هایی از غرق‌شدن احتمالی یا سکانس دلخراش سونامی را به قصه افزوده است . انیمیشن The Red Turtle 2016 در نگاه اول اثری کنایه‌آمیز با پیامی نسبتا واضح درباره حفاظت از محیط‌زیست به نظر می‌رسد. با نگاهی دیگر می‌توان آن را قصه‌ای ساده درباره‌ی فردی در جزیره‌ای دورافتاده دانست که عشق و آرامش را در جایی ورای تجملات زندگی مدرن می‌یابد. پایان آن تلخ و شیرین است. اصلا و ابدا به پایان آثار دیزنی شبیه نیست. بلکه کاملا با جنس و سبک این انیمیشن همخوانی دارد. اگرچه داستان به ظاهر ساده است اما کاملا بیننده را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

سایر توضیحات : انیمیشن The Red Turtle 2016 یکی از خاص‌ترین و باکیفیت‌ ترین انیمیشن‌ هایی است که در چند سال اخیر روانه سینماها شده و می‌توان گفت به نوعی از تبلیغات پرسر و صدا اجتناب کرده. این انیمیشن بدون حتی داشتن یک خط دیالوگ و با استفاده از تکنیک پویانمایی سنتی دوبعدی، بیشتر حس و نگاه بیننده را می‌طلبد تا توجه به روایت. داستان مطرح شده صرفا برای نمایش احساسات و تصاویر موجود در آن است. انیمیشن لاک‌پشت قرمز محصولی نیست که از فیلتر دیزنی عبور کرده باشد. کلا در فضای دیگری سیر می‌کند و جلب توجه مخاطبان جریان اصلی سینما برایش اهمیتی ندارد. محتوای انیمیشن نه ناسزاگویی دارد، نه خشونت و برهنگی و در ظاهر برای خانواده‌ها مناسب است، ولی ریتم کند و رویکرد رؤیاگونه‌ی اثر ممکن است مخاطبان کم سن و سال را پس بزند. لاک‌پشت قرمز اگرچه کاملا مناسب کودکان است، اما تاثیری عمیق روی بزرگسالان خواهد گذاشت.

مشخصات انیمیشن سینمایی The Red Turtle 2016 :

– ژانر : انیمیشن، فاتنزی

– کارگردان : Michael Dudok de Wit

– نویسندگان : Michael Dudok de Wit, Pascale Ferran

– شرکت سازنده : Prima Linea Productions

– محصول کشور : فرانسه، بلژیک و ژاپن

– تاریخ انتشار : 20 ژانویه 2017

– مدت زمان : 100 دقیقه

– کیفیت نمایش :  BluRay 720p – 1080p

– امتیاز: 7.5 از 10

– فرمت فایل : MKV

– زیرنویس فارسی : ندارد

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– پیوند : IMDB

 

شما از این پس می توانید انیمیشن های مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی درخواست دهید

The Red Turtle 2016

  • 2 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *