دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود اکشن فتوشاپ Animated Parallax Double Exposure

به کمک اکشن Animated Parallax Double Exposure و فقط با چند کلیک، دو تصویر را با هم ترکیب کنید و یک افکت پارالاکس به وجود آورید. این اکشن از 4 استایل ترکیبی تشکیل شده است و استفاده ی بسیار آسانی دارد. در این اکشن ترکیب نهائی کاملا لایه بندی می شود و افکت های زیادی را بر روی آنها اعمال می کند. همچنین 10 پریست رنگ در این اکشن گنجانده شده و شما می توانید حتی استایل های مختلف را با هم ترکیب کنید تا کامپوزیشن زیباتری را به وجود آورید. این اکشن با نسخه های Photoshop CS6, CC, CC 2015, CC 2017 تست شده است و قابل استفاده در انواع رزولوشن ها و سایز های تصاویر می باشد. همچنین به خاطر داشته باشید که این فایل فقط بر روی نسخه ی انگلیسی نرم افزار ادوبی فتوشاپ کار میکند.

سایر توضیحات: نرم افزار Adobe Photoshop یکی از بهترین برنامه ها و نرم افزار های ویرایش عکس است که افراد بسیار زیادی در سراسر جهان از آن برای انجام کارهای روزمره خود استفاده می کنند. همچنین شرکت های بسیار بزرگ نیز برای طراجی های مخصوص محصولات خود از این نرم افزار نهایت بهره را می برند چرا که قدرت تجزیه و تجلیل و نیز تغییرات بسیار جالبی در این نرم افزار نهفته است که به جرات می توان آن را بهترین محصول در میان عناوین مختلف نامید.

Animated Parallax Double Exposure Photoshop Action center

Animated Parallax Double Exposure Photoshop Action

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *