دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود اکشن فتوشاپ Trigonometry

Trigonometry یکی از اکشن های زیبا برای نرم افزار فتوشاپ می باشد که حالت خاصی را به تصاویر شما اعطا می کند. همانطورکه می دانید اکشن ها، فایل هایی هستند که مجموعه ای از فعالیت ها را فقط با یک کلیک بر روی تصاویر شما اعمال می کنند. طراحان و گرافیست ها همواره از فایل های اکشن برای صرفه جویی در وقت و اجرای بهترین ایده ها استفاده می نمایند و منابع زیادی از این نوع فایل ها برای نرم افزار ادوبی فتوشاپ یافت می شود. اکشن Trigonometry افکت های ریز و براق را به تصاویر شما اعمال می کند و حالت ویژه ای را به وجود می آورد. شما می توانید نمونه ی کار این اکشن را در تصاویر مربوط به این پست مشاهده فرمایید.

سایر توضیحات: نرم افزار Adobe Photoshop یکی از بهترین برنامه ها و نرم افزار های ویرایش عکس است که افراد بسیار زیادی در سراسر جهان از آن برای انجام کارهای روزمره خود استفاده می کنند. همچنین شرکت های بسیار بزرگ نیز برای طراجی های مخصوص محصولات خود از این نرم افزار نهایت بهره را می برند چرا که قدرت تجزیه و تجلیل و نیز تغییرات بسیار جالبی در این نرم افزار نهفته است که به جرات می توان آن را بهترین محصول در میان عناوین مختلف نامید.

Trigonometry Photoshop Action center

Trigonometry Photoshop Action

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *