دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی اندروید Funky Bay – Farm & Adventure game v18.7.0

بازی Funky Bay – Farm & Adventure game از دسته بازی های شبیه سازی مزرعه است که برای کاربران گوشی ها و یا تبلت های اندروید طراحی شده است . در این بازی شما در نقش مزرعه داری هستید که در یک جزیره گرمسیری مزرعه دارید . در مزرعه خود می توانید به کاشت انواع گیاهان مختلف بپردازید همچنین می توانید انوع حیوانات خانگی را پرورش دهید که شامل مرغ ، گاو ، گوسفند و لاما می شوند . این بازی از گرافیک سه بعدی و به صورت کارتونی برخوردار است که کاربران را به سمت خود جذب می کند . شما می توانید گیاهانی را که در مزرعه خود پرورش داده اید را بعد از برداشت به شهر ببرید و آن ها را بفروشید و با پول بدست آمده از فروش محصولات خود می توانید مزرعه خود را گسترش دهید و یا حتی زمین های جدید بخرید . پس دست به کار شوید و بذر های گیاهان را در مزرعه بکارید و آن ها را آبیاری کنید تا بتوانید از برداشت محصولات خود پول بدست بیاورید و به مزرعه دار نمونه تبدیل شوید . در این بازی حتی شما می توانید زمین های دیگری بخرید و در آن ها باغ وحش خود را بسازید تا مردم برای دیدن حیوانات به باغ وحش شما بیایند . اگر از طرفداران بازی های مزرعه داری هستید بدون شک Funky Bay – Farm & Adventure game انتخاب مناسبی برای شما است و هم اکنون شما می توانید این بازی سرگرم کننده را از سایت ما به صورت کاملا رایگان دانلود کنید و از بازی با آن لذت ببرید .

برخی از ویژگی های بازی Funky Bay – Farm & Adventure game :

-امکان ساخت مزرعه خود در جزیره گرمسیری .
-قابلیت پرورش انواع محصولات زراعی و ارزشمند .
-امکان پرورش بسیاری از حیوانات خانگی از جمله گاو ، گوسفند ، مرغ و لاما .
-امکان خرید زمین و ساخت باغ وحش در آن .
-امکان برداشت محصولات زراعی خود و فروش آن ها در شهر برای بدست آوردن پول .
-پشتیبانی از گرافیک سه بعدی با حالت کارتونی .
-بسیار سرگرم کننده و جذاب .

Hey there, welcome to the tropical island filled with fun. Build your own town and farm. Find your klondike. There’re a lot of plants, animals and pets: chicken, cow and lama await you. Escape to an island in this colorful free-to-play game. Harvest crops, process them at your factories and sell goods to develop your city and farm. Fulfill orders, explore new lands, and build your personal zoo. Come on in!

FEATURES

 Create and customize your very own island town and farm
Explore and expand your island to find your klondike
Harvest crops and craft valuable goods
Many fun pets and animals and even the zoo
Trade with island neighbors and friends
Buy and sell valuables in the marketplace
Fulfill orders and grow your business

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *