دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر 39Days to Mars v1.1.10.0

با غیر قابل اعتماد ترین فضاپیمای قرن نوزدهم زمین را ترک کنید !39 Days to Mars یک بازی Co op دو نفره بسیار زیبا است با سبک ماجرایی و پازلی .شما و دوستتان به عنوان Albert Wickes و Clarence Baxter ایفای نقش می کنید دو اکتشافگر مربوط به قرن نوزدهم ، آن ها با بی اعتمادی کامل و ترس بر روی HMS Fearful سوار می شوند و سعی می کنند به ماه سفر کنند ، وقتی ماشین بخار  زغال سنگش تمام می شود سیستم مسیریابی از بین می رود  و مشخص می شود که سفر های بین ستاره ای  مثل راه رفتن در پارک نیست ، این در واقع  به توانایی هر دو بازیکن نیاز دارد تا با هماهنگی کامل خودشان را به ماه برسانند .این بازی به خوبی برای یک تجربه ی دو نفره طراحی شده است ،HMS Fearful یک شاهکار است از مهندسی غیر قابل اعتماد ! بنابر این Albert و Baxter باید از هرچه می توانند کمک بگیرند ، هیچ کاری را نمی توان بدون تلاش هر دو بازیکن انجام داد و هر بازیکن نقش های مهمی در این ماجراجویی دارد . حتی اگر تنها هستید می توانید با استفاده از هوش مصنوعی طراحی شده و کنترل کامپیوتری فضاپیما به بازی کردن ادامه دهید .

سایر توضیحات : ترکیب گیم پلی اکشن و پازل هایی دقیق این بازی را به تجربه ای  کوتاه اما بسیار لذت بخش تبدیل می کند ، تمام این ماجراجویی را می توانید در یک بعد از ظهر به اتمام برسانید.به دنیای Albert و Baxter پا بگذارید در حالی که از جلوه های بصری هنرمندانه و منحصربفرد این بازی لذت می برید ،گرافیک بسیار زیبا ، صداگذاری مناسب و گیم پلی Co op تعاملی با قابلیت Split-Screen از ویژگی هایی هستند که بازی را از عناوین دیگر تفاوت می بخشند، به زودی HMS Fearful به سمت ماه پرتاب می شود ، سعی کنید جا نمانید !

*در صورت انتشار اطلاعات تکمیلی این پست آپدیت خواهد شد*

دانلود بازی دو نفره ماجرایی و فکری کامپیوتر 39 Days To Mars جدید

مشخصات بازی  39 Days to Mars:

نام بازی : 39 Days to Mars

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 25 آپریل 2018

شرکت سازنده : It’s Anecdotal

منتشر کننده : It’s Anecdotal

سبک بازی :ماجرایی ، دو نفره ، فکری

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : steam

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *