دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Batman Arkham VR

Batman™: Arkham VR شما را در جهان شوالیه تاریکی غرق می کند و سعی دارد تا معانی و آرمان های بتمن را از ابتدا برای شما بازگو کند . شهر گاتهام را از میان چشمان بزرگترین کارآگاه جهان در حل مشکلترین پرونده های رازآلود نظاره کنید . در این بازی شاهد آرخام اسرار آمیز نیز خواهیم بود که در آن ویژگی های جدید بسیاری به چشم می خورد . همانند بتمن فکر کنید . از ابزارهای افسانه ای خود در جهان واقعیت مجازی برای از بین بردن توطئه ای بزرگ استفاده نمایید , توطئه ای که زندگی نزدیک ترین متحدان بتمن را تهدید می کند .

سایر توضیحات : Batman Arkham VR یکی از بازی های سبک ماجرایی است که توسط کمپانی Rocksteady Studios طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی Warner Bros. Interactive Entertainment برای پلتفرم PC روانه بازار شده است . برای اجرای این بازی باید از هدست های واقعیت مجازی HTC Vive و یا Oculus Rift استفاده نمایید همچنین وجود گیم پد و Motion Controller ضروری می باشد . این اجازه را به شما داده می شود تا در وضعیت های ایستاده و یا نشسته بازی را دنبال کنید . بازی از گرافیک فوق العاده ای برخوردار می باشد و مطمئنا می تواند تجربه ای منحصر به فرد را برای گیمرها رقم زند . ممکن است گیم پلی بازی کوتاه باشد اما تجربه چنین بازی هرگز از یادها نخواهد رفت .

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

* برای اجرای بازی باید از عینک های واقعیت مجازی و یا VR استفاده نمایید *

دانلود بازی کامپیوتر Batman Arkham VR

مشخصات بازی Batman Arkham VR :

نام بازی : Batman Arkham VR

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : Rocksteady Studios

منتشر کننده : Warner Bros. Interactive Entertainment

سبک بازی : ماجرایی

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : STEAM

Batman Arkham VR

  • 12 replies
    1. وحید says:

      باسلام با همه عینک های وقیعت مجازی پی سی میشه بازی کرد ممنون میشم جواب بدید.

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *