دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Call of Cthulhu Prisoner of Ice

بازی Call of Cthulhu Prisoner of Ice در سبک ماجراجویی , ترسناک می باشد که توسط استودیوی Infogrames ساخته شده و استودیوی مذکور بازی را برای پلتفرم PC منتشر کرده است . در میان یک فضای فتنه و درگیری شما سفر خود را به یک سرزمین قطبی در یک زیردریایی سلطنتی به سمت H.M.S ویکتوریا آغاز می کنید . به عنوان یک مامور اطلاعاتی نیروی دریایی ماموریت شما نفوذ و خنثی کردن توطئه نازی ها و به دست آوردن اطلاعاتی در مورد یک محموله ی مخفی می باشد . موجودات خطرناکی که قادر به بر هم زدن بالانس در سرتاسر دنیا هستند باید نابود شوند جنگ جهانی دوم در راه است و هر حرکت شما می تواند بر در تاریخ ماندگار شود . مهم نیست سفر شما به کدوم سمت می باشد از باغ های سرسبز یونان گرفته تا باغ های مخفی که در Tihuanica وجود دارد . اطراف شما آنگونه که دیده می شود به نظر نمی آیند . گیم پلی بازی Call of Cthulhu Prisoner of Ice بسیار زیبا می باشد زیرا تلفیقی از اکشن و ماجراجویی با سبک ترس و جاسوسی ادغام شده است . این بازی به صورت Point & Click بوده و همانند بسیاری از بازی های این سبکی از محبوبیت زیادی برخوردار است . 150 تنظیم خیره کننده در کنار 70 موسیقی منحصر به فرد اشتیاق شما را برای سفر به سمت رعب و وحشت افزایش می دهد .

 

مشخصات بازی :

نام بازی : Call of Cthulhu Prisoner of Ice

نام بازی (فارسی) : زندانی ای از یخ

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 1995

شرکت سازنده : Infogrames

منتشر کننده : Infogrames

سبک بازی : اکشن , ترسناک , ماجراجویی

  • 1 replies
    1. sahba says:

      bebakhshid computeram fonte farsi nadare
      mikhastam pishnahad bedam ke yek bakhsh faghat makhsose bazi haye noskhe GOG bezarid…in noskhe tarafdaraye khase khodesho dare va ba dashtane yek bakhshe makhsos be khodesh kar ro baraye tarafdaranesh rahat tar konid

      az site khobeton ham mamnonam

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *