دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Cheats 4 Hire

بازی Cheats 4 Hire در سبک استراتژیک می باشد که توسط استودیو Travian Games GmbH ساخته شده است و استودیو مذکور بازی را برای PC منتشر کرده است . تمام مهارت های تقلب خود را صرف امتحان کرده و به یک قهرمان در کلاس خود تبدیل شوید . تعداد بسیاری از دانش آموزان با امتحانات مدرسه ی Travian High School مشکل دارند و تنها راه حل برای پاس کردن آنها تقلب می باشد . شما می توانید دیگر دانش آموزان را قانع کرده تا به شما در این راه کمک کنند . شما در بازی Cheats 4 Hire باید بتوانید مهارت گمراه کردن معلمان خود را بالا ببرید . گیم پلی بازی به این صورت می باشد که کنترل شخصیت ها را در دست می گیرید و ماموریتی که به شما داده می شود را به اتمام می رسانید . هرچه بالاتر می روید ماموریت ها از آن چیزی که فکر می کنید سخت تر خواهد شد . Janitor Joseph با استعدادترین فرد در این زمینه می باشد که با استفاده از 3 دوست خود گروهی قوی تشکیل داده اند و به دانش آموزانی که به خدمات شما نیاز دارند کمک خواهید کرد . با استفاده از اتاق مخفی مهارت های تقلب خود را افزایش داده و مهارت های جدید نیز بیاموزید . از منابع در دسترس استفاده کرده تا گجت هایی بسازید که شما را خارق العاده نشان دهد .

  مشخصات بازی : نام بازی : Cheats 4 Hire نام بازی (فارسی) : استخدام 4 متقلب پلتفرم : PC زبان : انگلیسی سال انتشار : 2015 شرکت سازنده : Travian Games GmbH منتشر کننده : Travian Games GmbH سبک بازی :استراتژیک نوع فایل : ISO