دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر CITYCONOMY Service for your City

بازی CITYCONOMY Service for your City در سبک شبیه ساز می باشد که توسط استودیوی Nano Games sp. z o.o ساخته شده و استودیوی astragon Entertainment GmbH این بازی را برای پلتفرم PC منتشر کرده است . اینک زمان تمیزکاری فرا رسیده است . بسیاری از مشاغل در خدمات شهری در یک بازی جهان باز حاضر شده و شبیه ساز CITYCONOMY را تشکیل می دهند .

خلاصه داستان : شما در این بازی نقش یک خدمات تمیزکاری را دارید که زباله ها را به صورت کاملا مکانیزه از سطح معابر جمع آوری کرده و خدماتی از قبیل هرس کردن چمن ها را انجام دهید تنوع مختلفی از ماموریت ها وجود دارد که در سرتاسر شهر پخش شده است در مجموع 15 وسیله انتظار شما را حتی در بخش مولتی پلیر می کشد . شما می توانید محیط جهان باز را به همراه مناطق مختلف آن کاوش کنید که شامل شهرهای قدیمی , پارک های صنعتی و محله های مسکونی می باشد با پیشروی در بازی روند رشد ماموریت های خود را نیز مشاهده خواهید کرد . اگر ساکنین از کار شما راضی باشند شما به مهارت ها , ماشین آلات و شغل جدید دسترسی خواهید داشت . همچنین می توانید در بازی CITYCONOMY Service for your City به انجام کارهای دیگر نظیر بکسل ماشین , تمیز کردن ناودون ها و بهبود جاده ها نیز بپردازید . منتظر چی هستید ؟ پس ماشین آلات سنگین رفته و شروع به کار کنید .

دانلود بازی کامپیوتر CITYCONOMY Service for your City

مشخصات بازی :

نام بازی : CITYCONOMY Service for your City

نام بازی (فارسی) : شبیه ساز خدمات شهری

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2015

شرکت سازنده : Nano Games sp. z o.o

منتشر کننده : astragon Entertainment GmbH

سبک بازی : شبیه ساز

حجم فایل : 2.1 گیگابایت

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : Steam

  • 7 replies
    1. amin says:

      سلام،
      من این بازی رو دانلود کردم، سیستم کامپیوترم هم 64 بیته، اما وقتی که نصبش میکنم میره رو 32 بیت نصب میشه. به خاطر همین بازی خیلی لگش بالا میره.
      لطفا رهنمایی کنید چطوری رو 64 بیت نصبش کنم.

      پاسخ دادن
    2. Rohan says:

      من این بازی رو نصب کردم با تمام ملحقاتش ولی بازم ارور میده چی کار کنم ؟
      GLRenderer::GLRenderer() : GL_ARB_texture_view : not supported

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *