دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Cradle

بازی Cradle در سبک ماجراجویی می باشد که توسط استودیو Flying Cafe for Semianimals ساخته شده است و استودیوی مذکور بازی را برای PC منتشر کرده است . سی سال پیش در اواسط قرن 2040 گروهی از دانشمندان توانستند با تحقیقات خود بر مرگ غلبه کرده و آن را بی معنا کنند . در سال 2047 دانشمندان موسسه ی Neurocopying در Cologne اولین آزمایش خود را انجام داده و تمام هوش یک انسان را به یک حامل های مصنوعی انتقال دادند . در این عمل انتقال یک پدیده ی عجیب و غریب که قبلا ثبت نشده بود به وقوع پیوست . بخشی از سیستم عصبی جسم بی جان دوباره خودش را بازسازی نمود و شروع به تخریب و ایجاد رعب و وحشت کرد . کشف این پدیده باعث تغییراتی در نظام زندگی مردم شد . سال ها بعد پدیده ی Panic Attack یا همان حمله ی عصبی به قوت خود باقی ماند . بازی Cradle با دارا بودن سبکی علمی تخیلی و به صورت اول شخص به گونه ای طراحی شده است تا بازیکنان با کسب ماموریت های مختلف در دل دنیای بزرگ بازی به چاوش بپردازند . وظیفه ی بازیکنان پیدا کردن بدن های مکانیکی و ترمیم انها و حل پازل ها و معماهایی است که در دل بازی Cradle گنجانده شده اند . گرافیک بازی به گونه ای زیبا طراحی شده است که شما را در کنار گیم پلی زیبای آن مجذوب خود می کند از طرفی هوش مصنوعی یا همان NPCs بسیار با ظرافت کار شده است و از این بخش هیچ ضعفی مشاهده نمی شود .

  مشخصات بازی : نام بازی : Cradle نام بازی (فارسی) : پیدایش پلتفرم : PC زبان : انگلیسی سال انتشار : 2015 شرکت سازنده : Flying Cafe for Semianimals منتشر کننده : Flying Cafe for Semianimals سبک بازی :ماجراجویی نوع فایل : ISO