دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر D&D Lords of Waterdeep

Lords of Waterdeep  یک بازی استراتژیک است که تاکنون جوایز متنوعی را نصیب خودش کرده است ، این بازی دارای بخش چند نفره محلی است و در دنیای Dungeins & Dragons  of Waterdeep پیاده سازی شده است به عنوان یکی از لرد های شهر Splendor ایفای نقش کنید .فتنه گری در اطراف شما فراوان است در حالی که شما با استفاده از مامورین خود ماجراجویی می کنید ، آن ها به عنوان نماینده ی شما ماموریت انجام می دهند و تاثیرات شما را گسترده تر می کنند .هرچقدر مامورین شما ماموریت های بیش تری را انجام دهند تاثیر گذاری شما در شهر بیش تر خواهد شد .بازیکنان می توانند شهر را گسترش دهند ، با خرید ساختمان های جدید موقعیت های جدیدی به وجود می آید . گیم پلی این بازی با کارت های متنوعی پیاده سازی شده است ، در حالی که برخی کارت ها می توانند به لرد های دیگر کمک کنند تا به فرمان روای Waterdeep تبدیل شوند .

سایر توضیحات : این بازی به صورت استراتژیک نوبتی در 8 دور پیاده سازی شده است ، شما می توانید با هوش مصنوعی رقابت کنید یا اینکه 5 بازیکن دیگر را دعوت کنید و از گیم پلی چند نفره محلی لذت ببرید .شما با انجام ماموریت های خود ، منابع و امتیاز به دست می آورید ، شما می توانید کارت های متنوعی را استفاده کنید ، ساختمان های جدیدی احداث کنید یا اینکه یک بازیکن را مجبور کنید از ساختمانی که احداث کرده اید استفاده کند ، در پایان 8 نوبت ، امتیازات به بازیکنان تعلق می گیرد و بازیکنی که بیش ترین امتیاز را داشته باشد پیروز خواه بود .یک بازی استراتژیک بسیار زیبا که  جایزه های متنوعی را از آن خودش کرده است ، پیشنهاد می شود این بازی را با دوستان خود به صورت محلی بازی کنید تا از گیم پلی بازی نهایت لذت را ببرید .

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید* *دقت کنید که این بازی به صورت آفلاین است* دانلود بازی D&D Lords of Waterdeep جدید

مشخصات بازی D&D Lords of Waterdeep:

نام بازی : D&D Lords of Waterdeep پلتفرم : PC زبان : انگلیسی سال انتشار : 2017 شرکت سازنده : Playdek, Inc. منتشر کننده : Playdek, Inc. سبک بازی :استراتژیک ، بازی با کارت نوع فایل : ISO لینک مرتبط : steam

D&D Lords of Waterdeep

  • 4 replies
    1. محمد says:

      http://store.steampowered.com/app/320430/Ascension_Deckbuilding_Game/
      سلام میشه این بازیرم قرار بدید نسخه کرک شدشو

      پاسخ دادن
    2. محمد says:

      سلام .میشه نسخه کامل بازی رو قرار بدید.این نسخه اکسپنشن هاش باز نیست.

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *