دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Domain Defense

Domain Defense عنوانی است که بر روی نقطه ی قوت بازی های Tower Defense تمرکز می کند ، برج های دفاعی منحصربفرد ، دشمنانی متفاوت و پشتیبانی از بخش چهار نفره محلی (تا حد اکثر چهار نفر به صورت Co op یا رقابتی  ) از ویژگی های خوب این بازی هستند. هر یک از برج های دفاعی در این بازی برای موفقیت شما ضروری هستند و از عبور مستقیم دشمنان جلوگیری می کنند . این بازی از گرافیکی مدرن و منعطف استفاده می کند . مراحل این بازی هر کدام هدفی دارند و عالی به نظر می رسند .طراحی مراحل این بازی به صورت کلاسیک است .شما می توانید به صورت Vs در مقابل هوش مصنوعی بازی کنید.مراحل این بازی دارای مضامین متنوعی است این مضامین شامل صحنه های زمستانی ، صحنه های بهاری و غار ها می شود . چالش های این بازی بخش های ادامه دار ، حالت سخت و حالت برج های دفاعی محدود را شامل می شود .به علاوه این بازی از یک سیستم آب و هوایی پویا استفاده می کند.

سایر توضیحات : یک بازی Tower Defense چهار نفره بسیار مهیج با دشمنانی متفاوت و منخصربفرد ، این بازی غول های متفاوتی را با توانایی های متفاوت برای شما در نظر گرفته است ، برای مثال ممکن است یک تخریب چی بسیار مهیب ، یک Healer یا Multiplier (افزاینده ی تعداد دشمنان) در قالب یک Boss به پایگاه شما حمله کند. هر مرحله مضامین مخصوص به خودش را دارد این در حالی است که دشمنان نیز با این مضامین هماهنگی دارند.  با استفاده از قابلیت Split Screen می توانید در بخش چند نفره محلی این بازی تا حد اکثر چهار نفره به صورت رقابتی یا Co op  بازی کنید .

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید* *دقت کنید که این بازی به صورت آفلاین است*

دانلود بازی استراتژیک Domain Defense جدید

مشخصات بازی   Domain Defense:

نام بازی : Domain Defense پلتفرم : PC زبان : انگلیسی سال انتشار : 2017 شرکت سازنده : Inclusion Studios منتشر کننده : Inclusion Studios سبک بازی :استراتژیک ، Tower Defense ،Co op نوع فایل : ISO لینک مرتبط : Steam

Domain Defense

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *