دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Fire Pro Wrestling World NJPW Junior Heavyweight Championship نسخه PLAZA

Fire Pro Wrestling World NJPW Junior Heavyweight Championship یکی از بازی های سبک شبیه ساز است که توسط کمپانی Spike Chunsoft Co., Ltd طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی Spike Chunsoft Co., Ltd برای پلتفرم PC روانه بازار شده است. شما هرگز احساس هیجان را زمانی که پدر شما اولین بازی سنگین وزن خود را به نمایش گذاشت را فراموش نخواهید کرد … حالا شما به Dojo NJPW قدم می گذارید تا رویای دوران کودکی خود را برای تبدیل شدن به بهترین مبارز سنگین وزن جهان را به واقعیت بدل کنید. برنامه ریزی تمرین برای مطابقت با سبک مبارزه و ملحق شدن به تیم اصلی، L.I.J., CHAOS یا Suzuki-Gun بستگی به نگرش شما در داخل و خارج از میدان مبارزه دارد.

*دقت کنید که این بازی روی سیستم های 64 بیتی قابل اجراست*

*دقت کنید که این بازی به صورت آفلاین است*

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

*Heavyweight Championship نسخه مستقل بوده و تمامی محتواهای قبلی و DLC های منتشر شده را دارا می باشد*

مشخصات بازی Fire Pro Wrestling World NJPW Junior Heavyweight Championship :

نام بازی : Fire Pro Wrestling World NJPW Junior Heavyweight Championship پلتفرم : PC زبان : انگلیسی سال انتشار : 2019 شرکت سازنده : Spike Chunsoft Co., Ltd منتشر کننده : Spike Chunsoft Co., Ltd سبک بازی : شبیه ساز امکان بازی به صورت آنلاین : ندارد نوع فایل : ISO لینک مرتبط : STEAM
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *