دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Golden Krone Hotel

Golden Krone Hotel یک بازی ترسناک است با سبک Rogue Like  ، شما می توانید از نور خورشید برای مبارزه با خون آشام ها استفاده کنید یا اینکه به یک خون آشام تبدیل شوید و در سایه ها حرکت کنید. این بازی گیم پلی نوبتی کلاسیک را با نورپردازی پویا و یک سیستم معجون سازی خلاقانه ترکیب کرده است تا در نهایت یک گیم پلی مهیج و سریع به شما ارائه شود .اگر به بازی های Rogue like کلاسیک علاقه دارید Golden Krone Hotel یکی از بهترین ها است ، سازنده Golden Krone Hotel در به کار گیری عناصر بازی های کلاسیک و خلاقیت به خرج دادن یک اعتدال مناسب را رعایت کرده است پس اگر از طرفداران بازی های Rogue Like هستید این بازی را به شما پیشنهاد می کنم .شما به عنوان Sorina Arobase ایفای نقش می کنید ، او به طور عمومی به عنوان شکارچی خون اشام شناخته شده است ، ماموریت شما کشتن Fane است ،  شاهزاده ای خون آشام که تبعید شده است . شما به یک شمشیر ، هفت تیر و یک کتاب جادو مجهز هستید و باید با دسته های وسیعی از خون اشام ها مبارزه کنید .

سایر توضیحات : یک بازی Rogue Like کلاسیک ! واقعا تمامی عناصر بازی های Rogue Like در Golden Krone Hotel وجود دارند ، مبارزات نوبتی ، PermaDeath (مرگ دائم کاراکتر) و گیم پلی بسیار سخت همگی بخشی از این بازیِ چالش برانگیز هستند .بازی دارای یک نور پردازی پویا است شما می توانید از نور به عنوان سلاح خودتان استفاده کنید. برای هر بار بازی کردن نیاز خوهید داشت تا هم به عنوان انسان بازی کنید و هم به عنوان خون اشام ، هر نژاد استقامت و نقاط صعف منحصر به خودش را دارد ، انسان ها می توانند از جادو استفاده کنند در حالی که خون اشام ها دارای سرعت و قدرتی فرا تر از انسان ها هستند.ده ها نوع هیولای متفاوت در این باز وجود دارد ،همچنین 40 معجون ، 21 جادو و 12 کلاس برای ایجاد تنوع در گیم پلی ایجاد شده اند .

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید* *حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید* *دقت کنید که این بازی به صورت آفلاین است*

دانلود بازی نقش آفرینی و ماجرایی Golden Krone Hotel جدید

مشخصات بازی    Golden Krone Hotel:

نام بازی :  Golden Krone Hotel پلتفرم : PC زبان : انگلیسی سال انتشار : 2017 شرکت سازنده : Vulgat منتشر کننده : Vulgat سبک بازی :استراتژیک ،ماجرایی ، نقش آفرینی ، Rogue Like نوع فایل : ISO لینک مرتبط : steam

 Golden Krone Hotel

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *