دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Hypnospace Outlaw نسخه PLAZA

Hypnospace Outlaw یکی از بازی های سبک شبیه ساز است که توسط کمپانی Tendershoot, Michael Lasch, ThatWhichIs Media طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی No More Robots برای پلتفرم PC روانه بازار شده است. همانطور که سهامداران خواب می بینند، افراد بی گناه در سراسر Hypnospace محبوب ما مرتکب جنایات وحشتناک می شوند و این خیابان های مجازی به خودشان پلیس نخواهند دید! Hypnospace Outlaw یک شبیه ساز اینترنت دهه 90 است که در آن شما طیف گسترده ای از وب سایت های عجیب و غریب و شگفت انگیز را برای پنهان کردن مجرمان، و در عین حال نگاه داشتن در صندوق پستی خود، اجتناب از ویروس ها و ابزارهای تبلیغاتی و دانلود فراوانی از برنامه هایی که ممکن یا غیر ممکن است که مفید باشد را مشاهده می کنید. شما به عنوان یک Hypnospace Enforcer، برای نقض حق کپی رایت، آزار و اذیت اینترنتی و موارد دیگر، با گزارشها و پاداشهایی که مستقیم از اداره گشتزنی هیپنوتیزم به صندوق ورودی شما وارد می شوند، سروکار دارید.

*دقت کنید که این بازی به صورت آفلاین است*

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

مشخصات بازی Hypnospace Outlaw :

نام بازی : Hypnospace Outlaw پلتفرم : PC زبان : انگلیسی سال انتشار : 2019 شرکت سازنده : Tendershoot, Michael Lasch, ThatWhichIs Media منتشر کننده : No More Robots سبک بازی : شبیه ساز امکان بازی به صورت آنلاین : ندارد نوع فایل : ISO لینک مرتبط : STEAM
  • 1 replies
    1. حامد رحمتی says:

      بازی بسیار فوقالعاده. حتما دانلود کنید. داستانی جذاب و گیمپلی متفاوت.

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *