دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Locked in syndrome

بازی Locked in syndrome در سبک اکشن می باشد که توسط استودیوی مستقل Studio 48 ساخته شده و استودیوی مذکور بازی را برای پلتفرم PC منتشر کرده است . این بازی در مورد سندروم یک فرد حبس شده می باشد . بازی دارای المان های جذابی در بازی بوده و دارای گیم پلی هیجان انگیز می باشد . داستان بازی در مورد فردی می باشد که خود را درون ناخوداگاه خود حبس کرده است .

توضیحات دیگر : در علم پزشکی به این بیماری در اصطلاح locked-in syndrome گفته می شود . این بدین معنا می باشد که کارکتر باید تمام معما و پازل هایی که خودآگاهش به وجود آورده حل کرده و راه خروج را پیدا کند یا اینکه در داخل آن محبوس می شود . در بازی Locked in syndrome شما در زندگی مردی وارد می شوید که به تنهایی در یک دنیا عجیب و بزرگ زندگی می کند و تمام چیزهایی که در آن افاق می افتد بر پایه قوانین خودش می باشد . ما چه کسانی هستیم ؟ ما اینجا چکار می کنیم ؟ قرار است به کجا رفته و این مکانی که در طول بازی پیدا می کنیم کجا می باشد ؟ از ویژگی های Locked in syndrome می توان به کاوش در قالب اول شخص , اتموسفر وهم آور , احظات تکان دهند در بازی و حل پازل و سرنخ های مختلف اشاره کرد .

مشخصات بازی :

نام بازی : Locked in syndrome

نام بازی (فارسی) : حبس شده در سندروم

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2016

شرکت سازنده : Studio 48

منتشر کننده : Studio 48

سبک بازی : اکشن , Indie

حجم فایل : 432 مگابایت

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : Steam

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *