دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Megalo Polis نسخه SKIDROW

تا به حال به ابن امر فکر کرده اید که اگر رویس جمهور می شدید چه اتفاقاتی می افتاد و چه امکاناتی در اختیار شما قرار می گرفت ؟ زندگی شما چه تغییراتی می کرد ؟ حال به ابن امر فکر کنید که اگر رئیس جمهور ایالات متحده می شدید چه انتخاب هایی جلوی روی شما بود و چه کارهایی می توانستید در این جهان انجام دهید . تبدیل شدن به رئیس جمهور آمریکا اما یک کار آسان و راحت نمی باشد و برای رسیدن به این مقام تلاش های بسیاری لازم می باشد . بازی رایانه ای جدید استودیوی مستقل Black Sheep studio یک بازی در سبک استراتژی شبیه ساز می باشد که شما را در نقش کاندید های ریاست جمهوری آمریکا قرار می دهد و به شما نشان خواهد داد برای رسیدن به این مقام چه کارهایی لازم می باشد .

سایر توضیحات : بازی رایانه ای Megalo Polis در سال 2016 توسط استودیوی بازی سازی Black Sheep studio ساخته شده است ، این بازی را می توان یک بازی شبیه ساز کاندیداتوری ریاست جمهوری نام نهاد ، در این بازی شما باید با مبارزه با رقبای انتخاباتی خود به مام ریاست جمهوری ایالات متحده دست یابید . بازی رایانه ای Megalo Polis با نگرش کمدی که به مسئله انتخابات داشته است و گیم پلی جذابی که به همراه دارد می تواند ساعت ها شما را سرگرم کند . بازی رایانه ای Megalo Polis در تاریخ 26 فوریه 2016 منتشر شده و موفق به کسب نمره 60% از وبسایت استیم شده است .

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

*توجه کنید که حتما فیلم آموزش نصب را با نرم افزار Media player Classic مشاهده نمایید*

دانلود بازی کامپیوتر Megalo Polis نسخه SKIDROW

مشخصات بازی Megalo Polis :

نام بازی : Megalo Polis پلتفرم : PC زبان : انگلیسی سال انتشار : 2016 شرکت سازنده : Black Sheep studio منتشر کننده : Black Sheep studio سبک بازی : استراتژی – شبیه ساز نوع فایل : ISO لینک مرتبط : Steam

Megalo Polis

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *