دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Nightmare on Azathoth

بازی Nightmare on Azathoth در سبک اکشن , ماجراجویی می باشد که توسط استودیوی مستقل Modesto Rabena ساخته شده و استودیوی Divergent Game Studio این بازی را برای پلتفرم PC منتشر کرده است . Nightmare on Azathoth یک بازی تاریک است که شاید شما نتوانید به دنبال حقیقت بروید . مرگ فقط یک حلقه ی بی پایان در زمان است که همه چیز را در روز 4 مجدد راه اندازی می کند .

خلاصه داستان : همه چیز در روز چهارم آغاز می شود از زمانی که شما وارد سیاره می شوید . شما یک حس تاریک در درون خود احساس می کنید . تمام خاطرات قدیم خود را از دست داده اید . اینکه شما چه کسی هستید به صورت یک راز بزرگ است . تاریکی حقیقت را پنهان کرده است و شاید به خاطر همین تاریکی بهتر باشد که حقیقت پنهان بماند . یک اتفاق شیطانی پیش آمده است ولی دقیقا در جریان نیستید که چه ممکن است باشد . زمانی که مرگ می رسد چرا نباید همه چیز از ابتدا آغاز گردد؟ شما می دانید که باید از این سیاره خارج شوید و این لوپ بی نهایت را خاتمه دهید . داستان Nightmare on Azathoth یکی از تاریکترین داستان هایی می باشد که تاکنون برای یک بازی ویدوئی منتشر شده است . دشمنان با گذر زمان بیشتر می شوند ما باید زمان بیشتری را صرف مبارزه کنید و کم کم برای شما به چالش تبدیل می شود . برای فرار شما نیاز به یک بالانس در بدن خود دارید و همیشه به یک سوخت و ساز متعادل نیاز دارید . Nightmare on Azathoth به طور مدام آپدیت خواهد شد .

مشخصات بازی :

نام بازی : Nightmare on Azathoth

نام بازی (فارسی) : کابوس در آزاتوت

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2015

شرکت سازنده : Modesto Rabena

منتشر کننده : Divergent Game Studio

سبک بازی : اکشن , ماجراجویی

حجم فایل : 540 مگابایت

نوع فایل : bin

لینک مرتبط : Steam

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *