دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Order of Battle Morning Sun نسخه SKIDROW

Order of Battle Morning Sun یک بازی استراتژیک می باشد که در سال 2016 توسط استودیوی The Artistocrats ساخته شده است و توسط کمپانی موفق Slitherine Ltd برای سیستم عامل ویندوز منتشر شده است . در بازی Order of Battle Morning Sun استراتژیک شما فرمانده نیروهای ژاپن در نبردی سهمگین و خونبار بر علیه ارتش چین می باشید سازندگان در این نسخه سعی کرده اند با استفاده از محیط های بزرگ و پویا ئ همچنین استفاده از تعداد زیادی از سربازان و تجهیزات بازی باز را به سوی خلاقیت درنبرد سوق دهند و از این طریق به شما حس کنترل کردن یک ارتش واقعی را هرچه بیشتر به شما منتقل کنند . سازندگان که در نسخه قبلی این سری از بازیها نبردهای سهمگین جنگ جهانی دوم را به تصویر کشیده بودند این بار با کوله باری از تجربه و خلاقیت تصمیم دارند تا دوران محبوب و جذاب فئودال ژاپن را در قالب یک بازی استراتژیک برای بازی بازان بازسازی کنند .

سایر توضیحات : داستان این بازی در جایی آغاز می شود که ارتش ژاپن برای بدست آوردن مواد اولیه شروع به فرستادن نیروهایی برای پیدا کردن مناطق مناسب در خاک چین می کند و این امر باعث بوجود آمدن درگیری های کوچکی در میان آنها می شود تا اینکه این درگیری ها تبدیل به یک جنگ تمام عیار مابین کشور چین و ژاپن می شود . این بازی باطراحی منحصر به فرد خود به بازی باز این اجازه را می دهد که بدون هیچ محدودیتی و فقط با خلاقیت خود به فرماندهی خیل عظیم نیروهای خود درصحنه نبرد بپردازید و حماسه خود را آغاز کنید .

مشخصات بازی :

نام بازی : Order of Battle Morning Sun

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2016

شرکت سازنده : The Artistocrats

منتشر کننده : Slitherine Ltd

سبک بازی : ماجراجویی

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : Steam

  • 6 replies
    1. آرمان says:

      جنگ جهانی دومش اسمش چیه؟ من عاشق بازی های World War II ام!
      اگه میشه چن تا بازی در مورد جنگ جهانی دوم معرفی کنید برم تو کارش 🙂

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *