دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Ottoman Empire Spectacular Millennium نسخه PLAZA

Ottoman Empire Spectacular Millennium یکی از بازی های سبک اکشن و ماجرایی است که توسط کمپانی CDIS طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی CDIS برای پلتفرم PC روانه بازار شده است. Ottoman Empire یکی از درخشان ترین دوران زندگی را روایت می کند. حضور سلطان لرزه بر اندام جهان می انداخت.  با این حال، آنچه باعث ناراحتی سلطان بود خبرهایی است که از دور شنیده می شود. خیانت Vlad، کسی که بسیار نزدیک به خودش می دید، غیر قابل تحمل شده است. Alp Er Tunga یکی از سربازهای مورد اعتماد سلطان، به عنوان آخرین سفیر انتخاب شده است. Tunga کسی است که به هنگام تحویل حکم از جانب گرگ ها مورد حمله قرار می گیرد، هنوز نمی داند که این حمله باعث زنده ماندن وی در مقابل ولد خواهد شد. سلاح های قرون وسطی و مدرن، 13 ماموریت، 2 سطح پاداش، ساخته شده براساس  فضای تاریخی و مدرن و … بخشی از ویژگی های بازی را شامل می شوند.

*دقت کنید که این بازی به صورت آفلاین است*

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

مشخصات بازی Ottoman Empire Spectacular Millennium :

نام بازی : Ottoman Empire Spectacular Millennium پلتفرم : PC زبان : انگلیسی سال انتشار : 2019 شرکت سازنده : CDIS منتشر کننده : CDIS سبک بازی : اکشن و ماجرایی امکان بازی به صورت آنلاین : ندارد نوع فایل : ISO لینک مرتبط : STEAM
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *