دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر The Political Machine 2016

بازی The Political Machine 2016 در سبک استراتژیک می باشد که توسط استودیوی مستقل Stardock Entertainment ساخته شده و استودیوی مذکور بازی را برای پلتفرم PC منتشر کرده است . شما در این بازی در نقش یک کاندیدا برای ریاست جمهوری در کشور آمریکا می باشید . وظیفه ی شما در این بازی رقابت با دیگر کاندیدها می باشد . شما می توانید در نقش بیش از 15 کاندیدای مشهور نظیر برنی ساندرز , دونالد ترامپ , هیلاری کلینتون و غیره حضور داشته باشید .

خلاصه داستان : هدف اصلی شما در بازی The Political Machine 2016 به دست آوردن قلب یک ملت برای جمع آوری رای در انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 می باشد . آیا به این مورد فکر می کنید که از دیگر کاندیدها بهتر هستید ؟ شما می توانید کاندیدای خود را شخصی سازی کرده و از ان در کاخ سفید استفاده نمایید . نگاهی به مبارزات انتخاباتی داشته و سعی کنید تا با راه حل های گوناگون مخالفان خود را رازی سازید . شما در بازی The Political Machine 2016 قادر خواهید بود تا White House خود را با استفاده از شخصیت های معروف ساخته و یا خود کاندیدا را شخصی سازی نمایید . شما می توانید در کل آمریکا سفر کرده و برای خود رای جمع آوری کنید و با انجام مصاحبه های هوشمندانه برد خود در انتخابات را تضمین نمایید .

مشخصات بازی :

نام بازی : The Political Machine 2016

نام بازی (فارسی) : ماشین سیاسی 2016

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2015

شرکت سازنده : Stardock Entertainment

منتشر کننده : Stardock Entertainment

سبک بازی : استراتژیک

حجم فایل : 264 مگابایت

نوع فایل : exe

لینک مرتبط : Steam

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *