دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Real Heroes Firefighter Remastered نسخه TiNYiSO

آیا تا به حال به این فکر افتاده اید که یک آتش نشان حرفه شوید به خاموش کردن آتش در مناطق مختلف بپردازید و جان انسان های مختلف را نجات دهید؟ در بازی Real Heroes Firefighter Remastered شما با یک دید اول شخص و اشکن پا در مسیرخطر می گذارید. خطر یکه همواره با مصدومان مختلفی همراه است. از سوختگی های شدید گرفته تا نابودی اموال مردم! اما شما می توانید با تکیه بر توانایی های خود این خسارات را کاهش دهید. شما به عنوان یکی از فارغ التحصیلان جدید رشته آتش نشانی به یکی از ایستگاه های شهر لس آنجلس می روید. جایی که آتش در آن همواره در حال نابود کردن اموال مردم و قربانی کردن انسان های مختلف است. در این ایستگاه شما به یادگیری استفاده از ابزارهای مختلف برای مبارزه با غول آتش می پردازید. استفاده از ابزارهای مختلف آتش نشانی نظیر ابزارهای قدیمی و کلاسیک آن نظیر آپ پاش های روی خودروهای آتش نشانی و هدف گیری پرتاب آب بدون شک کار دلچسب اما خطرناکی است.

سایر توضیحات: بازی Real Heroes Firefighter Remastered یک بازی بسیار زیبا است که در آن شما با صحنه های بسایر زیادی در 9 مکان و مرحله مختلف روبرو خواهید شد . همچنین گرافیک این بازی جای تخسین دارد چرا که صحنه های آتش با کیفیت بالایی طراحی شده اند. بازی Real Heroes Firefighter Remastered توسط 2 شرکت بازی سازی  Scientifically Proven Entertainment, LLC. و  Flying Tiger Entertainment,Inc تولید شده است و دو شرکت Flying Tiger Entertainment,Inc. و  Open-2 نیز وظیفه عرضه این بازی را داشته اند.

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

دانلود Real Heroes Firefighter جدید

مشخصات بازی Real Heroes Firefighter Remastered :

نام بازی : Codex of Victory

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : Scientifically Proven Entertainment, LLC. , Flying Tiger Entertainment,Inc

منتشر کننده : Flying Tiger Entertainment,Inc. , Open-2

سبک بازی : اشکن – ماجرایی – شبیه ساز – استراژیک

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : Steam

شما از این پس می توانید بازی های مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی درخواست دهید

Real Heroes Firefighter Remastered

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *