دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Ruzar The Life Stone

بازی Ruzar The Life Stone در سبک نقش آفرینی می باشد که توسط استودیوی Hammer Glass Studio ساخته شده و استودیوی مذکور بازی را برای پلتفرم PC منتشر کرده است . در این بازی شما در نقش یک ماجراجو می باشید که به اکتشاف در مورد قوی ترین سنگ زندگی یا همان Life Stone می پردازید . آیا مهارت های کافی دارید تا در مقابل مرگ بارترین سیاهچاله های کوه Ruz دوام آورده و این وسیله ی ارزشمند را حفظ کنید ؟

سایر توضیحات : بازی Ruzar The Life Stone یکی از بهرتین بازی های سبک نقش آفرینی به حساب می آید و دارای المان های قدرتمند و جذابی است اکتشاف در کوهستان های Ruz برای پیدا کردن Life Stone نیازمند عبور از سیاهچاله های مختلف و مرگبار می باشد و در این مسیر با رموز مخفی و دشمنان کشنده روبه رو خواهید شد . شما قادر خواهید بود تا کارکتر خود را با استفاده از بیش از 50 مهارت و توانایی شخصی سازی کنید . قسمت Storage Chamber این امکان را فراهم می سازد تا آیتم های با ارزش خود را ذخیره سازید . اتصال سنگ ها باعث می شود تا بتوانید مابین لول ها رفت و آمد داشته باشید . تنها روشن کردن آتش در کمپ ها می تواند شما را از سیاهچاله های مخوف نجات دهد . آیتم های خود را فروخته , آیتم جدید بخرید و یا اینکه با کشتن موجودات آنها را Loot کنید . بالاترین لول بازی 50 بوده و برای دستیابی به آن باید مهارت ها و توانایی های خود را بالا ببرید .

مشخصات بازی :

نام بازی : Ruzar The Life Stone پلتفرم : PC زبان : انگلیسی سال انتشار : 2015 شرکت سازنده : Hammer Glass Studio منتشر کننده : Hammer Glass Studio سبک بازی : نقش آفرینی حجم فایل : 506 مگابایت نوع فایل : ISO لینک مرتبط : Steam
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *