دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Secret Of The Pendulum

بازی Secret Of The Pendulum در سبک ماجراجویی می باشد که توسط استودیوی Game Cofe ساخته شده و استودیوی BigFish بازی را برای پلتفرم PC منتشر کرده است . به قهرمانان بازی Lily و Madison ملحق شده و سرنخ های آنها را در مورد رشته قتل های انجام گرفته دنبال نمایید . تنها با کمک شما آنها قادر خواهند بود تا قتل های را حل کنند , مجرم را به عدالت برسانید . همه ی این وقایع در دل یک بازی هیجان انگیز جمع شده است .

خلاصه داستان : مدیسیون یک تماس تلفنی را دریافت می کند که در مورد یک قتل در موزه ی مردم شناسی می باشد و درمی یابد که مقتول خواهر خود او بوده است . لیلی به قتل رسیده بود . ولی شواهد چیز دیگری نشان می دهد و سرنخ هایی از لیلی به جای مانده است مدیسون تصمیم می گیرد تا یک سفر ماجراجویی را آغاز کند و در مورد یک مکان مرموز به نام Pendulum کاوش نماید . گیم پلی بازی Secret Of The Pendulum به صورت Hidden & Object بوده و پر از راز و رمزهای مختلف می باشد . این بازی برای آن دسته از افراد که به دنبال ماجراجویی هیجان انگیز می باشد بسیار جذاب است .

مشخصات بازی :

نام بازی : Secret Of The Pendulum نام بازی (فارسی) : راز آونگ پلتفرم : PC زبان : انگلیسی سال انتشار : 2015 شرکت سازنده : Game Cofe منتشر کننده : BigFish سبک بازی : ماجراجویی حجم فایل : 243 مگابایت نوع فایل : exe لینک مرتبط : Wiki