دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Sol 0 Mars Colonization

بازی Sol 0 Mars Colonization در سبک استراتژیک , شبیه ساز می باشد که توسط استودیوی مستقل Chondrite Games ساخته شده و استودیوی مذکور بازی را برای پلتفرم PC منتشر کرده است . این بازی یک استراتژی Real Time می باشد که در واقع شما اولین فردی هستید که در مریخ مسعمره خود را ایجاد می کنید . از اولین قدم هایی که انسان بر روی مریخ گذاشت آنجا مدام در حال رشد و توسعه بود . Sol 0 تصویری از آینده نزدیک را نشان می دهد که تکنولوژی در آن بسیار پیشرفت کرده و در دهه ها آینده شاهد آن هستیم .

سایر توضیحات : بازی Sol 0 Mars Colonization این امکان را به بازیکنان می دهد تا در فضا کاوش کرده و به دنبال اکتشاف و حیات در سایر نقاط این کهکشان باشید . پروش مواد غذایی , استخراج آب , ساخت زیستگاه , تولید برق , فرار از آب و هوای غیر قابل پیش بینی , استخراجی منابع طبیعی معدنی و ساخت پایگاه عظیم و پهناور از جمله کارهایی است که می توانید در این بازی انجام دهید . در طول بازی ممکن است با چالش بالانس آب و غذا و بقیه مواد اولیه روبه رو شوید . شما هم به اکسیژن و هم انرژی به یک میزان نیازمند هستید . بلاهای طبیعی در هر لحظه ممکن است شما را با چلش روبه رو کند . از جمله برخورد شهاب سنگ و یا طوفان غبار . شما باید منابع در دسترس خود را مدیریت کنید و اولویت ها را مشخص کنید زیرا تنها راه زنده ماندن کلونی شما این مورد می باشد .

مشخصات بازی :

نام بازی : Sol 0 Mars Colonization

نام بازی (فارسی) : سول 0 کلونی مریخ

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2016

شرکت سازنده : Chondrite Games

منتشر کننده : Chondrite Games

سبک بازی : استراتژیک , شبیه ساز , Indie

حجم فایل : 225 مگابایت

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : Steam

  • 12 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *