دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Sorcerer King

بازی Sorcerer King در سبک نقش آفرینی , استراتژیک می باشد که توسط استودیو مستقل Stardock Entertainment ساخته شده است و استودیوی مذکور بازی را برای PC منتشر کرده است . جهان به پایان خود نزدیک شده است . شما در میان یک نبرد عظیم هستید تا دنیا را از Sorcerer King قبل از آنکه با استفاده از جادو خود را به یم خدا جدید تبدیل کرده و دنیا را نابود سازد , از بین ببرید . شما می توانید آزادانه در بازی گشته و هزاران هزار ماموریتی که در مسیرتان قرار دارد را انجام دهید . جادوهای جدید یادگرفته و تصمیم بگیرید که چه کسانی دوست شما و متحد بمانند . آیا می توانید تا حدی زنده بمانید که به راند آخر آن هم کشتن Sorcerer King رسیده و او را نابود سازید ؟ به جای گشتن و به دست آوردن سلاح و زره های قدرتمند بازیکنان می توانند با استفاده از قدرت Crafting زره ها وسلاح های قدرتمندی را در بازی Sorcerer King برای خود بسازید . مهارت های خاصی در بازی وجود دارند که هرکدام قدرتی خاص به بازیکنان می دهند . ارتش خود را ساخته و بر تمام دنیا حکمرانی کنید . ممکن است در طول مسیر خود دست نوشته های زیادی را پیدا کنید که هرکدام یک ماموریت خاص برای شما دارند . گرافیک بازی Sorcerer King بسیار عالی بوده و صداگذاری آن بی نظیر می باشد . گیم پلی جذاب Sorcerer King باعث می شود تا بسیاری از طرفداران سبک نقش آفرینی بتوانند با آن رابطه برقرار کنند .

  مشخصات بازی : نام بازی : Sorcerer King نام بازی (فارسی) : پادشاه جادو پلتفرم : PC زبان : انگلیسی سال انتشار : 2015 شرکت سازنده : Stardock Entertainment منتشر کننده : Stardock Entertainment سبک بازی :استراتژیک , نقش آفرینی نوع فایل : ISO