دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Stories The Path of Destinies Remastered نسخه PLAZA

Stories: The Path of Destinies یکی از بازی های اکشن-نقش آفرینی است که در یک جهان پر جنب و جوش و پر از جزایر شناور ، سفینه های باشکوه و جادوهای رنگارنگ روایت می شود . Reynardo به عنوان قهرمان و دزد دریایی سابق ناگهان در مقابل امپراتور دیوانه و دشمنان بی شماری قرار میگیرد . آیا او می تواند با یک برنامه ای تغییری ایجاد کند ؟ در داستان هر انتخابی Reynardo را در مسیری منحصر بفرد قرار می دهد که از قبل قابل تشخص نیست . اما تصمیمات سرنوشت ساز Reynardo همیشه آسان نخواهد بود . گاهی اوقات بازیابی یک سلاح که در ابتدای بازی از دست رفته است به معنی به خطر افتادن زندگی یک دوست قدیمی است . اما با انتخاب های فراوان بسیاری از سرنوشت های وحشتناک ، ممکن است تغییر کند . از اشتباهات خود درس بگیرید و یک مسیر درست را بیابید . Stories The Path of Destinies Remastered یکی از بازی های سبک اکشن ، ماجرایی و نقش آفرینی است که توسط کمپانی Spearhead Games طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی Spearhead Games برای پلتفرم PC روانه بازار شده است .

*دقت کنید که این بازی روی سیستم های 64 بیتی قابل اجراست*

*دقت کنید که این بازی به صورت آفلاین است*

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

مشخصات بازی Stories The Path of Destinies Remastered :

نام بازی : Stories The Path of Destinies Remastered پلتفرم : PC زبان : انگلیسی سال انتشار : 2018 شرکت سازنده : Spearhead Games منتشر کننده : Spearhead Games سبک بازی : اکشن ، ماجرایی و نقش آفرینی امکان بازی به صورت آنلاین : ندارد نوع فایل : ISO لینک مرتبط : STEAM

Stories The Path of Destinies Remastered

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *