دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Tethered

در آسمانی جادویی , جهان متولد می شود . در قالب روح نگهبان به ایفای نقش پرداخته و زندگی و تعادل را به این سرزمین بازگردانید . فرماندهی Peeps ها برعهده شماست , موجوادتی وفادار , مبارز , جنگجو و شجاع برای فداکاری جانشان . همانطور که خورشید در میان آسمان می درخشد , شما در حال برداشت منابع سخاوتمند جزایر هستید , منابعی که این امکان را به شما می دهد تا با استفاده از آنها ارتش خود را گسترش داده و توانایی های خود را در بسیاری از عرصه ها بهبود بخشید .

سایر توضیحات : Tethered یکی از بازی های سبک استراتژیک است که توسط کمپانی Secret Sorcery Limited طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی سازنده برای پلتفرم PC روانه بازار شده است . برای آنکه از شر ساکنان شیطانی در هنگام شبانگاه آسوده شوید باید منابع استخراج شده را بکار گرفته و با سایر دوستانتان به جشن و پایکوبی بپردازید . سیزده جزیره منحصر به فرد در یک بازی استراتژیک واقعیت مجازی زیبا و جذاب انتظار شما را می کشد , تجربه ای که تابحال در هیچ بازی آن را کسب نکرده اید .

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

* برای اجرای بازی باید از عینک های واقعیت مجازی و یا VR استفاده نمایید *

دانلود بازی کامپیوتر Tethered

مشخصات بازی Tethered :

نام بازی : Tethered پلتفرم : PC زبان : انگلیسی سال انتشار : 2017 شرکت سازنده : Secret Sorcery Limited منتشر کننده : Secret Sorcery Limited سبک بازی : استراتژیک نوع فایل : RAR لینک مرتبط : STEAM

Tethered

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *