دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر The Bards Tale Trilogy Volume 3 Thief of Fate نسخه PLAZA + آخرین آپدیت

The Bards Tale Trilogy Volume 3 Thief of Fate یکی از بازی های سبک نقش آفرینی است که توسط کمپانی Krome Studios طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی inXile Entertainment برای پلتفرم PC روانه بازار شده است. تجربه رویدادهایی که منجر به داستان چهارگانه بارد شد: باروهای عمیق و داستان مگی! داستان سه گانه بارد، بازسازی مجموعه های کلاسیک 1980 و یکی از بنیانگذاران ژانر RPG. یک حزب ماجراجویی را در مرحله اول ایجاد کنید و آن را در هر سه بازی بکار گیرید. داستان یک قهرمان را خودتان روایت کنید!  سه گانه داستان بارد شامل نسخه های بازسازی شده از سه بازی کلاسیک است: داستان بارد: داستان های ناشناخته، داستان دوم بارد: سرنوشت شوالیه و داستان سوم بارد: دزد سرنوشت! نجات یک شهر توسط یک جادوگر به دام افتاده، سرنوشت شگفت انگیز افسانه را باز کنید و در طول زمان و فضا به مقابله با یک دیوانه بروید! لذت بردن از تجربه بازی یکنواخت در هر سه عنوان بدون نیاز به تقلید یا نگرانی های سازگاری.برای اولین بار، به عنوان مرد یا زن در تمام سه نسخه بازی کنید.

*دقت کنید که این بازی روی سیستم های 64 بیتی قابل اجراست*

*دقت کنید که این بازی به صورت آفلاین است*

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

*Thief of Fate نسخه مستقل بوده و تمامی محتواهای قبلی منتشر شده را دارا می باشد*

مشخصات بازی The Bards Tale Trilogy Volume 3 Thief of Fate :

نام بازی : The Bards Tale Trilogy Volume 3 Thief of Fate پلتفرم : PC زبان : انگلیسی سال انتشار : 2019 شرکت سازنده : Krome Studios منتشر کننده : inXile Entertainment سبک بازی : نقش آفرینی امکان بازی به صورت آنلاین : ندارد نوع فایل : ISO لینک مرتبط : STEAM

به روز رسانی :

1397/12/23 آپدیت جدید v3.24 اضافه شد.
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *